Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Skip to main content
Κάνει να τρώμε το βράδυ;

Διάβασε εδώ απλές συμβουλές για το σωστό βραδινό γεύμα, την ποσότητα και την συχνότητα που πρέπει να τρώμε!

Γυναίκα και άντρας ετοιμάζουν δείπνο/Κάνει να τρώμε το βράδυ;

Κάνει να τρώμε το βράδυ;

Όλοι γνωρίζουμε ότι είναι απαραίτητο να προσέχουμε τη διατροφή μας, τόσο για να μειώσουμε το βάρος μας, όσο και για να έχουμε καλή υγεία. Σε πολλές περιπτώσεις όμως όπως σε γιορτές, κοινωνικές εκδηλώσεις, ή ακόμη και στην καθημερινότητά μας, αναγκαζόμαστε το κύριο γεύμα μας να το τρώμε το βράδυ. Τότε στο μυαλό μας δημιουργούνται ορισμένες απορίες. Είναι καλό να τρώμε βράδυ? Πόσο να φάμε?  Πειράζει αν αυτό γίνεται καθημερινά? Όλα αυτά τα ερωτήματα μας βασανίζουν αλλά από την άλλη πλευρά η καθημερινότητα μας επιβάλλει αυτό το ωράριο.

Η απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα είναι πως δεν πειράζει να τρώμε το βράδυ αρκεί να προσέχουμε την ποσότητα αλλά και την ποιότητα του φαγητού. Ακολουθήστε τις παραπάνω συμβουλές και δε χρειάζεται να στερηθείτε τίποτα. Όμως η ποικιλία και το μέτρο στο φαγητό θα πρέπει να είναι λέξεις ραμμένες στο μυαλό και τον τρόπο ζωής μας. Θα πρέπει να δείχνουμε ιδιαίτερη προσοχή να μη πέσουμε απότομα με τα «μούτρα» στο φαγητό. Αυτό θα αποτελέσει «σοκ» για τον οργανισμό μας ιδιαίτερα αν δεν έχουμε φάει τίποτα όλη μέρα. «Είναι σα να κάνουμε γυμναστική, να έχουμε ιδρώσει και αμέσως να βγούμε στο παγωμένο αέρα χωρίς ρούχα».

 Μερικές απλές συμβουλές για σωστό βραδινό γεύμα

1. Όταν το κύριο γεύμα σας είναι το βραδινό φροντίστε να μην πάτε στο τραπέζι πολύ πεινασμένοι γιατί έτσι θα καταναλώσετε πολύ μεγάλες ποσότητες φαγητού και ταυτόχρονα πολλές θερμίδες. Το καλύτερο λοιπόν που έχουμε να κάνουμε είναι να έχουμε φάει κάτι, 2-3 ώρες πριν το βραδινό γεύμα. 1 φρέσκο ή 2-3 αποξηραμένα φρούτα, 1 Bar δημητριακών, είναι καλές επιλογές για να μας δώσουν ενέργεια, να κρατήσουν ενεργό το μεταβολισμό μας και να μας αποτρέψουν από τη βραδινή «υπερφαγία».

2. Ξεκινήστε τη μέρα με ένα καλό πρωινό γεύμα. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι όσοι καταναλώνουν πρωινό έχουν λιγότερες πιθανότητες να «τσιμπολογούν» κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό αφού οι «πειρασμοί» γύρω μας είναι πολλοί. Σοκολάτες, σοκολατάκια και άλλα γλυκίσματα βρίσκονται παντού έτοιμα να τα κατασπαράξουμε. Πολλοί «τσιμπολογούν» ασυναίσθητα κάτι από όλα αυτά φορτώνοντας με θερμίδες τον οργανισμό τους.

3. Αν κατά τη διάρκεια της ημέρας έχετε φάει πολύ, τότε το βράδυ επιλέξτε κάτι ελαφρύ, όπως μια σαλάτα με φρέσκα λαχανικά, μια φρουτοσαλάτα, ή γιαούρτι με μέλι και φρούτα. 

4. Πίνετε αρκετό νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Με τον τρόπο αυτό ενυδατώνετε τον οργανισμό σας, δημιουργείτε ένα αίσθημα κορεσμού και αποτρέπετε τον εαυτό σας από ενδεχόμενα τσιμπολογήματα.

 

Γυναίκα στέκεται μπροστά από πόρτα ψυγείου/Κάνει να τρώμε το βράδυ;

5. Αποφύγετε τα λιπαρά και δύσπεπτα φαγητά το βράδυ. Τα λιπαρά φαγητά ή αυτά που έχουν σάλτσες, τυριά, μπαχαρικά ή κρέμα γάλακτος, ακόμη και τα τηγανιτά, είναι δύσπεπτα και θα ταλαιπωρήσουν το στομάχι σας κατά τη διάρκεια του βραδινού ύπνου.  Επιλέξτε μια μικρή ποσότητα από άπαχο κρέας, κοτόπουλο ή ψάρι και συνοδέψτε το με λίγο ρύζι ή πουρέ πατάτας ή βραστά λαχανικά.

6. Χρησιμοποιείστε αν γίνεται, μικρό πιάτο αντί για μεγάλο. Έτσι οι ποσότητες που θα καταναλώσετε θα είναι μικρότερες.

7. Τρώτε αργά, δίνοντας έμφαση στη κουβέντα με τα φιλικά σας πρόσωπα και όχι στο φαγητό. Στη περίπτωση αυτή δεν ισχύει το ρητό «Όταν τρώμε δε μιλάμε». Σταματήστε να τρώτε όταν πεινάτε ακόμη. Θα δείτε ότι μετά από περίπου 15 λεπτά θα αισθανθείτε ότι χορτάσατε χωρίς να τρώτε ακόμη. Αυτό συμβαίνει διότι περνάει κάποιο διάστημα (περίπου 15 λεπτά) από την ώρα που το φαγητό πάει στο στομάχι μας μέχρι να μεταφερθεί το σήμα στον εγκέφαλο και να αισθανθούμε ότι χορτάσαμε.

8. Αποφύγετε το γλυκό μετά το βραδινό φαγητό. Θα επιβαρύνετε τον οργανισμό σας με περιττές θερμίδες. Και αφού το βράδυ η δραστηριότητά μας είναι μειωμένη (συνήθως μετά από λίγο πέφτουμε για ύπνο), όλες αυτές οι περιττές θερμίδες που θα πάρουμε δεν θα καταναλωθούν από τον οργανισμό και θα μετατραπούν σε λίπος στο σώμα μας. Μια άλλη απλή λύση, αν θέλετε οπωσδήποτε κάτι γλυκό μετά το φαγητό σας, είναι να επιλέξετε άπαχο γιαούρτι με φρούτα και μέλι. 

9. Αν παρόλα αυτά κάποιο βράδυ δε μπορέσατε να αντισταθείτε στους πειρασμούς, και φάγατε πολύ, τότε δε χάλασε ο κόσμος. Την επόμενη μέρα καταναλώστε περισσότερο φρέσκα λαχανικά και φρούτα και περπατήστε λίγο περισσότερο. Κανείς δεν παίρνει βάρος αν φάει κάτι παραπάνω 1-2 μέρες. Για να πάρουμε βάρος θα πρέπει συστηματικά να μη προσέχουμε την διατροφή μας και να κάνουμε καθιστική ζωή.

Προτεινόμενα κουπόνια

-1000ΠΟΝΤΟΙ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ2.00€

Με την αγορά 1 συσκ. NESCAFÉ® GOLD στιγμιαίος καφές 200g

-650ΠΟΝΤΟΙ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ1.10€

Με την αγορά 1 συσκ. FITNESS® 625g ή FITNESS® Dark Chocolate 600g ή FITNESS® Fruits 600g ή FITNESS® Chocolate 600g

-600ΠΟΝΤΟΙ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ1.00€

Με την αγορά 1 συσκ. ΛΟΥΜΙΔΗΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ Παραδοσιακός 340g

-700ΠΟΝΤΟΙ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ1.20€

Με την αγορα 1 συσκ.  NESCAFÉ® CLASSIC® στιγμιαίος καφές 200g

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum dictum maximus diam nec commodo. Phasellus sit amet urna dignissim, pulvinar ante vel, fringilla massa.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum dictum maximus diam nec commodo. Phasellus sit amet urna dignissim, pulvinar ante vel, fringilla massa.
Ανακάλυψε έναν ολόκληρο κόσμο προνομίων!
Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου στον λογαριασμό σου για να επωφεληθείς από τα προνόμια Νοιάζομαι. Αν δεν είσαι μέλος, κάνε την εγγραφή σου ΤΩΡΑ!