Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Skip to main content
Καλοκαίρι και Φαγητό χωρίς Στερήσεις

Πώς θα αντιμετωπίσουμε με επιτυχία τους «πειρασμούς» χωρίς να στερηθούμε;

Καλοκαίρι και Φαγητό: Πώς δεν θα στερηθούμε τίποτα

Καλοκαίρι και Φαγητό: Πώς δεν θα στερηθούμε τίποτα

Το καλοκαίρι είναι εδώ και μαζί έχουν «καταφτάσει» όλοι οι πειρασμοί της περιόδου, που απειλούν να διαταράξουν τη διατροφή και τη γραμμή μας. Φυσικά και δεν είναι δυνατόν να περάσει το καλοκαίρι χωρίς… παγωτό, όμως αυτό είναι εντελώς διαφορετικό από το να «τσακίζουμε» καθημερινά από μία «παγωτάρα», χωρίς μέτρο και αυτοέλεγχο. Το «κλειδί» λοιπόν, όπως πάντα στη διατροφή μας, είναι το μέτρο: Όλα επιτρέπονται, δεν στερούμαστε γεύσεις και συνδυασμούς, αλλά τηρούμε το μέτρο για να μην… στεναχωρηθούμε αργότερα. Ας δούμε αναλυτικά μερικούς από τους καλοκαιρινούς πειρασμούς που θα συναντήσουμε και μερικούς τρόπους, ώστε να αποφύγουμε τις υπερβολές με τυχόν ατυχή αποτελέσματα.

1. Το παγωτό: Το φτιάχνουμε μόνοι μας!

Καλοκαίρι – πειρασμός – παγωτό. Είναι το πρώτο φαγώσιμο που έρχεται στον νου μας όταν μιλάμε για καλοκαιρινές «ατασθαλίες» στη διατροφή. Το καλό είναι πως το παγωτό «από μόνο του» δεν είναι «κακή τροφή» - μάλιστα μπορεί να συμπεριληφθεί και σε μία προσεκτική δίαιτα, μία φορά την εβδομάδα. Πώς όμως είναι καλύτερο να το καταναλώνουμε; Είτε κατ’ αυτόν τον τρόπο, δηλαδή το παγωτό που μας αρέσει μία φορά την εβδομάδα, είτε συχνότερα, αλλά και προσεκτικότερα: Μία μέτρια μπάλα παγωτό βανίλια ή σοκολάτα, χωρίς «συνοδευτικά», όπως μπορεί να είναι το σιρόπι, η σαντιγί, ξηροί καρποί κλπ, είναι αρκετή για να φάμε όντως παγωτό, όπως θέλουμε, αλλά και να μην «ξεφύγουμε». Μπορούμε μάλιστα να φτιάξουμε το δικό μας, σπιτικό παγωτό, ώστε να γνωρίζουμε τα συστατικά του και να είμαστε βέβαιοι για τις θερμίδες που περιέχει. Ακόμα μία εξαιρετική λύση είναι να δοκιμάσουμε εναλλακτικές όπως οι παγωμένες μπανάνες με σοκολάτα, τη συνταγή για τις οποίες μπορούμε να βρούμε στη σελίδα του Νοιάζομαι!

Καλοκαίρι και Φαγητό: Πώς δεν θα στερηθούμε τίποτα

2. Το κοκτέιλ: Στροφή στα moctails!

Για πολλούς από εμάς, ένα καλοκαιρινό κοκτέιλ, με τις… σημαιούλες του, τα στολίδια του και τα ωραία του χρώματα είναι πραγματική απόλαυση, δίπλα στην ακροθαλασσιά, ενώ ο ήλιος δύει στον ορίζοντα… Αυτή ακριβώς μπορεί να είναι και η «παγίδα», καθώς συνήθως ένα τέτοιο ποτό, περιέχει πολύ περισσότερες θερμίδες από όσες φανταζόμαστε. Εκτός του ότι το κοκτέιλ δεν είναι «για κάθε μέρα», σε καμία περίπτωση, θα πρέπει να δείχνουμε μεγάλη προσοχή στα συστατικά του. Πολλοί κατάλογοι καταστημάτων αναγράφουν τι περιέχει το κάθε κοκτέιλ που σερβίρουν κι έτσι είναι εύκολο να αποφύγουμε όσα δείχνουν «πολύ φορτωμένα» με περιττές θερμίδες. Η καλύτερη λύση είναι να αφήσουμε τα κοκτέιλ και να στραφούμε στα moctails, δηλαδή τα κοκτέιλ που δεν περιέχουν αλκοόλ! Η αλήθεια είναι πάντως ότι και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να δείξουμε προσοχή, καθώς υπάρχει περίπτωση πολλές «έξτρα» θερμίδες να προέρχονται από άλλες πηγές.

Καλοκαίρι και Φαγητό: Πώς δεν θα στερηθούμε τίποτα

3. Τα τηγανητά: «Ναι» και «όχι» όποτε χρειάζεται

Διακοπές σημαίνει φαγητό «έξω» μία φορά την ημέρα, συνήθως και για τους περισσότερους. Το φαγητό «έξω», στην περίπτωση που μιλάμε για ένα ελληνικό νησί, σημαίνει αρκετές τηγανητές επιλογές – οι οποίες, όπως γνωρίζουμε μας επιβαρύνουν με έξτρα θερμίδες. Τι μπορούμε να κάνουμε; Να μην έχουμε τέτοιου είδους γευστικές επιλογές καθημερινά στο μενού μας. Να επιλέγουμε μικρές ποσότητες και να καταναλώνουμε ακόμα μικρότερες. Να έχουμε πάντοτε στο πιάτο μας σαλάτα, χωρίς ντρέσινγκ αλλά με λίγο ελαιόλαδο που προσθέτουμε μόνοι μας. Να πίνουμε άφθονο νερό και να τρώμε με αργούς ρυθμούς ώστε να δίνουμε στον οργανισμό μας την ευκαιρία να χορτάσει και να μην παρασυρθεί από αισθήματα λαιμαργίας. Δοκιμάζουμε τα πάντα, τηρούμε το μέτρο, είναι σε κάθε περίπτωση το «μότο» μας. Μπορούμε επίσης, να έχουμε στο νου μας ότι στην περίπτωση που «το ρίξουμε έξω» με ένα πολύ πλούσιο brunch, τότε θα πρέπει να είμαστε πιο φειδωλοί στις επιλογές των υπόλοιπων γευμάτων της ημέρας ή εάν διαλέξουμε επιδόρπιο στο γεύμα, ας το αποφύγουμε στο δείπνο. Γενικά έχοντας στο μυαλό μας να τηρούμε μια γενική ισορροπία, τότε είναι πολύ δύσκολο να χάσουμε το μέτρο.

Καλοκαίρι και Φαγητό: Πώς δεν θα στερηθούμε τίποτα

Είναι δεδομένο πως κανείς, ποτέ, δεν αντιστάθηκε πλήρως σε όλους τους πειρασμούς που βάζει μπροστά μας το καλοκαίρι! Το να υποκύψουμε στους πειρασμούς αυτούς, όχι μόνο δεν είναι «αμαρτία», αλλά επιβάλλεται, κατά κάποιον τρόπο, ώστε να μην στερηθούμε τίποτα και να μην αισθανθούμε την ανάγκη να πέσουμε «με τα μούτρα» με την πρώτη ευκαιρία!

Νοιάζομαι tip: Φτιάχνουμε σπιτικό παγωτό για όλη την οικογένεια και το διακοσμούμε με τα αγαπημένα Smarties των παιδιών! Είναι βέβαιο πως θα ξεχάσουν όλα τα έτοιμα παγωτά από εδώ και πέρα!

Προτεινόμενα κουπόνια

-350ΠΟΝΤΟΙ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ0.50€

Με την αγορά 1 συσκ. ΛΟΥΜΙΔΗΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ Παραδοσιακός ή Σκούρος 194g ή Μονοποικιλιακός 143g

-1000ΠΟΝΤΟΙ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ2.00€

Με την αγορά 1 συσκ. NESCAFÉ GOLD στιγμιαίος καφές 200g

-700ΠΟΝΤΟΙ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ1.20€

Με την αγορα 1 συσκ.  NESCAFÉ στιγμιαίος καφές 200g

-650ΠΟΝΤΟΙ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ1.10€

Με την αγορά 1 συσκ. FITNESS 625g ή FITNESS 600g οποιασδήποτε γεύσης

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum dictum maximus diam nec commodo. Phasellus sit amet urna dignissim, pulvinar ante vel, fringilla massa.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum dictum maximus diam nec commodo. Phasellus sit amet urna dignissim, pulvinar ante vel, fringilla massa.
Ανακάλυψε έναν ολόκληρο κόσμο προνομίων!
Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου στον λογαριασμό σου για να επωφεληθείς από τα προνόμια Νοιάζομαι. Αν δεν είσαι μέλος, κάνε την εγγραφή σου ΤΩΡΑ!