Skip to main content

Συχνές Ερωτήσεις

Έχεις κάποια ερώτηση για το «Νοιάζομαι; Ανακάλυψε τις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε, για να μάθεις όλα όσα χρειάζεσαι για τον κόσμο προνομίων της Nestlé.
ΣΥΝΔΕΣΗ - ΕΓΓΡΑΦΗ
Πως μπορώ να κάνω εγγραφή;

Με ένα κλικ στο www.nestlenoiazomai.gr/registration μπορείς να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου και σε 2 μόλις βήματα θα έχεις κάνει την εγγραφή σου. Στην συνέχεια θα χρειαστεί να ενεργοποιήσεις τον λογαριασμό σου μέσω του e-mail που θα λάβεις από εμάς. Εάν δεν το βρεις στα εισερχόμενά σου, μην ξεχάσεις να ελέγξεις τους φαξέλους της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (junk). Σε περίπτωση που δεν βρίσκεις το e-mail ενεργοποίησης, μπορείς να δοκιμάσεις να συνδεθείς ξανά από το nestlenoiazomai.gr και να ακολουθήσεις τα βήματα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Εναλλακτικά μπορείς να συνδεθείς μέσω Facebook, και να ακολούθείς τις οδηγίες για να ολοκληρώσεις την εγγραφή σου. 

Γιατί πρέπει να συμπλήρωσω όλα αυτά τα στοιχεία στο προφίλ μου;

Τα επιπλέον στοιχεία είναι προαιρετικά. Δεν είναι απαραίτητο να συμπληρωθούν. Ωστόσο, γνωρίζοντάς σε καλύτερα μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σου (μέσω e-mail) για νέα που σε ενδιαφέρουν και είναι χρήσιμα για εσένα.

Δεν λαμβάνω email ενεργοποίησης.

Εάν το email δεν έφτασε στο inbox σου, έλεγξε και τους άλλους φακέλους, όπως τα «Ανεπιθύμητα», «Junk» ή «Spam». Σε περίπτωση που δεν βρίσκεις το email ενεργοποίησης, μπορείς να κάνεις εκ νέου «ΣΥΝΔΕΣΗ» και ακολουθώντας τα βήματα να ολοκληρώσεις την εγγραφή σου.

Ξέχασα τον κωδικό μου.

Τα βήματα για την ανάκτηση του κωδικού είναι τα εξής: επιλέγοντας "ΣΥΝΔΕΣΗ" στο www.nestlenoiazomai.gr, επίλεξε "Επαναφορά κωδικού πρόσβασης" (η επιλογή βρίσκεται πάνω δεξιά στο παράθυρο σύνδεσης). Ακολούθησε τα βήματα και μόλις ολοκληρώσεις την διαδικασία θα λάβεις ένα e-mail με το link για να αλλάξεις τον κωδικό σου. Σε περίπτωση που δεν έχεις λάβει το email για την επαναφορά κωδικού έλεγξε τα εισερχόμενα e-mails σου ή την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (junk) και τα spam.

Θέλω να αλλάξω το email με το οποίο έχω κάνει την εγγραφή μου.

Μπορείς εύκολα και γρήγορα να αλλάξεις το email σου στο προφίλ σου από την ενότητα "ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ" (αφού έχεις συνδεθεί στον λογαριασμό σου). Εκεί επίλεξε το "ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ" και κάνε την αλλαγή που επιθυμείς.  Μην ξεχάσεις να κάνεις κλικ στο κουμπί "ΥΠΟΒΟΛΗ" για να αποθηκευτούν οι αλλαγές.

Πώς προσθέτω συντόμευση του Νοιάζομαι στο κινητό μου για ευκολότερη πρόσβαση;

Για να μπορέσεις να προσθέσεις το Νοιάζομαι στην οθόνη σου σαν εικονίδιο έχοντας ευκολότερη πρόσβαση θα πρέπει να ακολουθήσεις τα βήματα που θα βρεις εδώ.

ΠΡΟΦΙΛ
Θέλω να αλλάξω τα στοιχεία του προφίλ μου.

Μπορείς εύκολα και γρήγορα να αλλάξεις τα στοιχεία του προφίλ σου από την ενότητα "ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ" (αφού έχεις συνδεθεί στον λογαριασμό σου). Εκεί επίλεξε το "ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ" και κάνε την αλλαγή που επιθυμείς.  Μην ξεχάσεις να κάνεις κλικ στο κουμπί "ΥΠΟΒΟΛΗ" για να αποθηκευτούν οι αλλαγές.

Πως μπορώ να ενημερωθώ για τους διαθέσιμους πόντους μου/ τις κινήσεις μου;

Στην ενότητα «ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ» βρεις όλες τις πληροφορίες για τους διαθέσιμους πόντους σου και το ιστορικό των κινήσεών σου. Συγκεκριμένα στην ενότητα «ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΜΟΥ», μπορείς να ενημερωθείς για τους πόντους που έχεις συλλέξει (ημερομηνία συλλογής, αριθμός πόντων, λόγος απόκτησης πόντων) καθώς και πότε και ποια κουπόνια έχεις εξαργυρώσει.  

Γιατί χρειάζεστε το κινητό μου τηλέφωνο;

Δεν είναι απαραίτητο να συμπληρώσεις το κινητό σου τηλέφωνο. Το ζητάμε ώστε να μπορούμε να σε ενημερώσουμε πολύ άμεσα για νέα κουπόνια, διαγωνισμούς και προϊόντα που σε ενδιαφέρουν. Θα το χρησιμοποιήσουμε στην περίπτωση που η επικοινωνία μέσω email δεν είναι εφικτή. 

ΠΟΝΤΟΙ
Τι αλλαγές έχουν γίνει σε Πόντους και Κουπόνια επιστροφής στο Nestlé Νοιάζομαι;

Στο νέο «Νοιάζομαι» θα βρίσκεις διαγωνισμούς, συνταγές και άρθρα για μια ισορροπημένη διατροφή, καθώς και νέα για τα προϊόντα μας. Από 17/2/22 το σύστημα ποντοδοσίας δεν ισχύει και αυτός είναι ο λόγος που δεν έχεις λάβει επιπλέον πόντους από αποδείξεις ή/και εξαργυρώσεις καθώς και από επιστροφές κουπονιών. Επιπλέον ο τελευταίος κύκλος κουπονιών ολοκληρώθηκε στις 3/4/2022, διέθετε πάνω από 60 διαφορετικά κουπόνια και είχε διάρκεια 45 ημέρες ώστε να δώσει τη δυνατότητα εξαργύρωσης των πόντων Νοιάζομαι.

GDPR
Είναι ασφαλή τα προσωπικά δεδομένα που έχω μοιραστεί μαζί σας;

Η ασφάλεια των προσωπικών σου δεδομένων είναι προτεραιότητά μας. Μπορείς να δεις τα προσωπικά  δεδομένα που συλλέγουμε καθώς και το λόγο που τα συλλέγουμε στη Δήλωση Ιδιωτικότητας μας. Σε περίπτωση που επιθυμείς διαγραφή των προσωπικών σου δεδομένων στείλε μας το αίτημα σου στο data.protection@gr.nestle.com. 

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Browser Requirements

Για να λειτουργεί σωστά το site, συστήνουμε να έχεις αναβαθμίσει τον browser σου στην τελευταία του έκδοση. Πιο συγκεκριμένα οι προτεινόμενες εκδόσεις είναι οι:                                                                                                                                                        

• Chrome v78
• Mozilla Firefox v70
• Edge v18
• IE v11
• Opera v65
• Safari v12
 

Οδηγίες για την φωτογραφία

Σιγουρέψου ότι η φωτογραφία:                                                                                                        

• Δεν είναι θολή
• Περιλαμβάνει όνομα καταστήματος
• Περιλαμβάνει όνομα προϊόντος
• Περιλαμβάνει ημερομηνία αγοράς
• Περιλαμβάνει το συνολικό ποσό που πλήρωσες                                                                      

Αν είναι πολύ μεγάλη, έχεις τη δυνατότητα να φωτογραφίσεις πολλαπλά κομμάτια. 
 

Επιτρεπόμενα αρχεία φωτογραφιών

Μπορείς να ανεβάσεις την απόδειξη σου σε μορφή .jpeg ή .png.

UNSUBSCRIBE - ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΠΡΟΦΙΛ
Δεν θέλω να λαμβάνω πλέον επικοινωνίες.

Λυπούμαστε πολύ για αυτό. Για να διακόψεις την επικοινωνία μας χρειάζεται να επισκεφθείς την ενότητα "ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ" και στην συνέχεια την ενότητα "ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ". Εκεί μπορείς να απο-επιλέξεις τις δηλώσεις συναίνεσης για την επικοινωνία.
Εναλλακτικά, μπορείς να πατήσεις το "Unsubscribe" σε κάποιο από τα Newsletter που έχεις λάβει από εμάς. Μπορείς επίσης να επικοινωνήσεις μαζί μας τηλεφωνικά στο 8001168068 (από σταθερό χωρίς χρέωση) ή στο 210-6844824 (από κινητό με χρέωση) ή ακόμη και μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ.

Θέλω να διαγράψετε το λογαριασμό μου

Λυπούμαστε για αυτό. Για να προχωρήσουμε στη διαγραφή του λογαριασμού σου, στο www.nestlenoiazomai.gr, επικοινώνησε μαζί μας τηλεφωνικά στο 8001168068 (από σταθερό χωρίς χρέωση) ή στο 210-6844824 (από κινητό με χρέωση) ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ.

Έχεις ακόμη απορίες;

Αν δεν βρήκες την απάντηση της ερώτησης σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας και θα σου απαντήσουμε το συντομότερο!
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum dictum maximus diam nec commodo. Phasellus sit amet urna dignissim, pulvinar ante vel, fringilla massa.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum dictum maximus diam nec commodo. Phasellus sit amet urna dignissim, pulvinar ante vel, fringilla massa.
Ανακάλυψε έναν ολόκληρο κόσμο προνομίων!
Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου στον λογαριασμό σου για να επωφεληθείς από τα προνόμια Νοιάζομαι. Αν δεν είσαι μέλος, κάνε την εγγραφή σου ΤΩΡΑ!