Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Skip to main content

Συχνές Ερωτήσεις

Έχεις κάποια ερώτηση για το «Νοιάζομαι; Ανακάλυψε τις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε, για να μάθεις όλα όσα χρειάζεσαι για τον κόσμο προνομίων της Nestlé.
ΣΥΝΔΕΣΗ - ΕΓΓΡΑΦΗ
Πως μπορώ να κάνω εγγραφή;

Με ένα κλικ στο www.nestlenoiazomai.gr/registration μπορείς να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου και σε 2 μόλις βήματα θα έχεις κάνει την εγγραφή σου. Στην συνέχεια θα χρειαστεί να ενεργοποιήσεις τον λογαριασμό σου μέσω του e-mail που θα λάβεις από εμάς. Εάν δεν το βρεις στα εισερχόμενά σου, μην ξεχάσεις να ελέγξεις τους φαξέλους της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (junk). Σε περίπτωση που δεν βρίσκεις το e-mail ενεργοποίησης, μπορείς να δοκιμάσεις να συνδεθείς ξανά από το nestlenoiazomai.gr και να ακολουθήσεις τα βήματα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Εναλλακτικά μπορείς να συνδεθείς μέσω Facebook, και να ακολούθείς τις οδηγίες για να ολοκληρώσεις την εγγραφή σου. Αν έχεις επιπλέον απορίες, μπορείς να δεις αναλυτικά την διαδικασία εγγραφής στο βίντεο εδώ. 

Γιατί πρέπει να συμπλήρωσω όλα αυτά τα στοιχεία στο προφίλ μου;

Τα επιπλέον στοιχεία είναι προαιρετικά. Δεν είναι απαραίτητο να συμπληρωθούν. Ωστόσο, γνωρίζοντάς σε καλύτερα μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σου (μέσω e-mail) για νέα που σε ενδιαφέρουν και είναι χρήσιμα για εσένα. Εάν επιλέξεις να συμπληρώσεις τα επιπλέον στοιχεία, εμείς θα σου κάνουμε δώρο επιπλέον πόντους ώστε να μπορέσεις να τους εξαργυρώσεις στα κουπόνια που σε ενδιαφέρουν. 

Δεν λαμβάνω email ενεργοποίησης.

Εάν το email δεν έφτασε στο inbox σου, έλεγξε και τους άλλους φακέλους, όπως τα «Ανεπιθύμητα», «Junk» ή «Spam». Σε περίπτωση που δεν βρίσκεις το email ενεργοποίησης, μπορείς να κάνεις εκ νέου «ΣΥΝΔΕΣΗ» και ακολουθώντας τα βήματα να ολοκληρώσεις την εγγραφή σου.

Ξέχασα τον κωδικό μου.

Τα βήματα για την ανάκτηση του κωδικού είναι τα εξής: επιλέγοντας "ΣΥΝΔΕΣΗ" στο www.nestlenoiazomai.gr, επίλεξε "Επαναφορά κωδικού πρόσβασης" (η επιλογή βρίσκεται πάνω δεξιά στο παράθυρο σύνδεσης). Ακολούθησε τα βήματα και μόλις ολοκληρώσεις την διαδικασία θα λάβεις ένα e-mail με το link για να αλλάξεις τον κωδικό σου. Σε περίπτωση που δεν έχεις λάβει το email για την επαναφορά κωδικού έλεγξε τα εισερχόμενα e-mails σου ή την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (junk) και τα spam.

Θέλω να αλλάξω το email με το οποίο έχω κάνει την εγγραφή μου.

Μπορείς εύκολα και γρήγορα να αλλάξεις το email σου στο προφίλ σου από την ενότητα "ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ" (αφού έχεις συνδεθεί στον λογαριασμό σου). Εκεί επίλεξε το "ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ" και κάνε την αλλαγή που επιθυμείς.  Μην ξεχάσεις να κάνεις κλικ στο κουμπί "ΥΠΟΒΟΛΗ" για να αποθηκευτούν οι αλλαγές.

ΠΡΟΦΙΛ
Θέλω να αλλάξω τα στοιχεία του προφίλ μου.

Μπορείς εύκολα και γρήγορα να αλλάξεις τα στοιχεία του προφίλ σου από την ενότητα "ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ" (αφού έχεις συνδεθεί στον λογαριασμό σου). Εκεί επίλεξε το "ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ" και κάνε την αλλαγή που επιθυμείς.  Μην ξεχάσεις να κάνεις κλικ στο κουμπί "ΥΠΟΒΟΛΗ" για να αποθηκευτούν οι αλλαγές.

Πως μπορώ να ενημερωθώ για τους διαθέσιμους πόντους μου/ τις κινήσεις μου;

Στην ενότητα «ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ» βρεις όλες τις πληροφορίες για τους διαθέσιμους πόντους σου και το ιστορικό των κινήσεών σου. Συγκεκριμένα στην ενότητα «ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΜΟΥ», μπορείς να ενημερωθείς για τους πόντους που έχεις συλλέξει (ημερομηνία συλλογής, αριθμός πόντων, λόγος απόκτησης πόντων) καθώς και πότε και ποια κουπόνια έχεις εξαργυρώσει.  

Γιατί χρειάζεστε το κινητό μου τηλέφωνο;

Δεν είναι απαραίτητο να συμπληρώσεις το κινητό σου τηλέφωνο. Το ζητάμε ώστε να μπορούμε να σε ενημερώσουμε πολύ άμεσα για νέα κουπόνια, διαγωνισμούς και προϊόντα που σε ενδιαφέρουν. Θα το χρησιμοποιήσουμε στην περίπτωση που η επικοινωνία μέσω email δεν είναι εφικτή. 

ΚΟΥΠΟΝΙΑ
Ποιος είναι ο τρόπος / η διαδικασία απόκτησης των κουπονιών;

Το πρώτο βήμα είναι η εγγραφή σου στο www.nestlenoiazomai.gr. Τότε θα λάβεις τους πρώτους σου πόντους τους οποίους μπορείς να εξαργυρώσεις σε κουπόνια επιστροφής χρημάτων. Θα έχεις την ευκαιρία να συλλέξεις περισσότερους πόντους συμπληρώνοντας τις επιπλέον πληροφορίες στο προφίλ σου, και μέσα από διαγωνισμούς και άλλες ενέργειες. Δεν χρειάζεται να εκτυπώσεις κάποιο κουπόνι, καθώς μετά την αγορά σου σε συνεργαζόμενο Super Market, θα χρειαστεί να επιστρέψεις στο site και να καταχωρήσεις την απόδειξή σου! 

Πως μπορώ να αποκτήσω πόντους ώστε να εξαργυρώσω κουπόνια επιστροφής χρημάτων;

Οι πρώτοι πόντοι  θα μπουν στον λογαριασμό σου με την ολοκλήρωση της εγγραφής σου στο nestlenoiazomai.gr. Στη συνέχεια, κάθε φορά που θα αγοράζεις offline ή online ένα προϊόν Nestlé (ακόμα κι αν αυτό το προϊόν δεν έχει κουπόνι), θα κερδίζεις 50 πόντους για κάθε €1 αξίας του. Για παράδειγμα, αν αγοράσεις κάτι με €2,5 κερδίζεις 125 πόντους!  Επιπλέον πόντους μπορείς να αποκτήσεις συμπληρώνοντας τις επιπλέον πληροφορίες που θα σου ζητηθούν, με τη συμμετοχή σου σε διαγωνισμούς στο site και από άλλες ενέργειες για τις οποίες θα σε ενημερώνουμε. Μείνε συντονισμένος ώστε να επωφελείσαι από όλες τις ευκαιρίες να αυξάνεις τους πόντους σου. 

Κάθε πότε θα ανανεώνονται τα κουπόνια επιστροφής χρημάτων;

Τα κουπόνια θα ανανεώνονται περίπου κάθε δύο μήνες και θα έχουν ισχύ 45 μέρες από την ημερομηνία διάθεσης τους. Η ακριβής ημερομηνία λήξης, θα αναγράφεται στο κάτω μέρος του κάθε κουπονιού. 

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ του προηγούμενου τρόπου εξαργύρωσης κουπονιών και του νέου;

Η βασική διαφορά του ανανεωμένου "Νοιάζομαι" είναι ότι πλέον τα κουπόνια δεν εκτυπώνονται σε χάρτινη μορφή και δεν χρειάζεται να τα έχεις μαζί σου στο σούπερ μάρκετ. Για να αποκτήσεις τα κουπόνια επιστροφής χρημάτων θα πρέπει να χρησιμοποιείς τους πόντους σου και να επιλέξεις τα κουπόνια που επιθυμείς. Απλά ανεβάζεις την απόδειξη των αγορών σου στο nestlenoiazomai.gr, ώστε να λάβεις την επιστροφή χρημάτων από τα κουπόνια που έχεις επιλέξει στο λογαριασμό που έχεις δηλώσει. Μπορείς να δεις αναλυτικά τη νέα διαδικασία εξαργύρωσης σε ένα σύντομο βίντεο εδώ

Ποια είναι τα συνεργαζόμενα super markets στα οποία μπορώ να εξαργυρώσω τα κουπόνια επιστροφής χρημάτων;

Συνεργαζόμαστε με 17 αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε όλη την Ελλάδα και με το online σούπερ μάρκετ www.e-fresh.gr.

Συγκεκριμένα:                                                                                                                                                                                                                                                                            

• ΑΒ Βασιλόπουλος (ισχύει και για τα online) 
• Σκλαβενίτης
• Μασούτης
• Mymarket
• Γαλαξίας
• e-fresh.gr
• Κρητικός 
• Χαλκιαδάκης (Κρήτη)
• MarketIn
• OK Anytime Markets
• Bazaar
• Γέγος (Πόρτο Ράφτη & Αργυρούπολη)
• Βιδάλης (Κυκλάδες)
• SYΝ.ΚΑ (Κρήτη)
• Κρόνος (Πάτρα)
• Ανδρικόπουλος (Πάτρα)
• Δήμητρα Markets (Κέρκυρα)

Τα καταστήματα franchise των παραπάνω αλυσίδων δεν συμμετέχουν στο πρόγραμμα.  

Όταν υπάρχει έκπτωση στο προϊόν, ισχύει και η έκπτωση από το κουπόνι;

Πλέον μπορείς να λάβεις επιστροφή χρημάτων ακόμα και όταν το προϊον που αγόρασες ήταν ήδη σε προσφορά. Το ποσό της επιστροφής από προϊον σε προσφορά διαφέρει και αναγράφεται στο κάθε κουπόνι, αφού το προσθέσεις στο καλάθι σου. Σε περίπτωση που λάβεις επιστροφή από προϊόν σε προσφορά, οι πόντοι θα επιστραφούν στο προφίλ σου με την επιβεβαιώση του κουπονιού, για να μπορέσεις να τους εξαργυρώσεις σε άλλα κουπόνια που επιθυμείς. 

ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ (CASHBACK)
Ποια είναι η διαδικασία εξαργύρωσης των κουπονιών επιστροφής χρημάτων.

Για να λάβεις την επιστροφή που αναγράφεται σε κάθε κουπόνι "Νοιάζομαι" αρκεί να συμπεριλάβεις το συγκεκριμένο προϊόν/προϊόντα στα ψώνια ενός συνεργαζόμενου σούπερ μάρκετ, όπως συνήθως. Μετά την ολοκλήρωση των αγορών σου και την παραλαβή της απόδειξης από το ταμείο, δεν έχεις παρά να συνδεθείς στο "Νοιάζομαι", να επιλέξεις τα κουπόνια που αντιστοιχούν στις αγορές σου και να τα προσθέσεις στο καλάθι σου. Στη συνέχεια, πατάς «ΕΞΑΡΥΡΩΣΗ ΠΟΝΤΩΝ & ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ » και ανεβάζεις την φωτογραφία ολόκληρης της απόδειξής σου ακολουθώντας τα βήματα. Εμείς θα επεξεργαστούμε τη συναλλαγή σου και μέσα σε 7 ημέρες ενημερώνουμε το ιστορικό σου για το ποσό cashback που κέρδισες ώστε να πιστώσουμε τα χρήματα σου στον λογαριασμό που έχεις δηλώσει. Σημείωσε πως δεν υπάρχει minimum ποσό, ώστε να πραγματοποιηθεί η κατάθεση στον λογαριασμό σου. Μπορείς να δεις αναλυτικά τη νέα διαδικασία σε ένα σύντομο βίντεο εδώ

Που καταχωρώ την απόδειξη μου;

Για να καταχωρήσεις την απόδειξή σου επίλεξε από το καλάθι σου «ΕΞΑΡΥΡΩΣΗ ΠΟΝΤΩΝ & ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ» και φωτογράφισε ολόκληρη την απόδειξη αγοράς σου (για μεγάλες αποδείξεις μπορείς να τραβήξεις 2 ή περισσότερες φωτογραφίες επιλέγοντας «Προσθήκη τμήματος»). Αφού ολοκληρωθεί η σάρωση της απόδειξης, έλεγξε την ορθότητα των στοιχείων που έχει αναγνωρίσει η εφαρμογή και πάτησε «ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ». Εναλλακτικά, μπορείς να ανεβάσεις την απόδειξή σου ως αρχείο φωτογραφίας.

Πόσες φορές μπορώ να καταχωρήσω την απόδειξή μου;

Κάθε απόδειξη αντιστοιχεί σε μια αγορά. Επομένως, κάθε απόδειξη μπορεί να καταχωρηθεί μόνο μια φορά στο Νοιάζομαι.  

Υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των αποδείξεων που μπορώ να καταχωρήσω κάθε μέρα;

Ναι. Μπορείς να καταχωρήσεις έως 20 αποδείξεις στη διάρκεια της εβδομάδας (Δευτέρα έως Κυριακή).

Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που δεν λάβω επιστροφή χρημάτων από την απόδειξη που καταχώρησα;

Αρχικά θα θέλαμε να σιγουρευτείς ότι είχες συμπεριλάβει στις αγορές σου κάποιο προϊόν με ενεργό κουπόνι "Νοιάζομαι" την ημέρα της αγοράς σου. Εφόσον, είχες συμπεριλάβει κάποιο προϊόν και δεν έχει αποδοθεί η επιστροφή στον λογαριασμό σου, χρειάζεται να ελέγξεις ότι τα στοιχεία της απόδειξης σου είναι ίδια με αυτά που έχει αναγνωρίσει το σύστημα. Εάν αντιμετωπίσεις οποιαδήποτε δυσκολία μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας άμεσα στο contact.noiazomai@gr.nestle.com, ώστε να το εξετάσουμε και να επανέλθουμε.

Πώς & πότε γίνεται η κατάθεση στο λογαριασμό μου;

Η επιβεβαίωση της εγκυρότητας της απόδειξης θα γίνεται εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ανάρτησή της, οπότε και αυτόματα θα ενημερώνεται το ιστορικό συναλλαγών στο προφίλ σου. Η αξία των κουπονιών θα επιστρέφεται  μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό σου λογαριασμό, εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της απόδειξης.

Πώς καταχωρώ τον αριθμό τραπέζης; Υπάρχει άλλος τρόπος κατάθεσης των χρημάτων;

Καταχωρείς τον αριθμό τραπέζης ή IBAN, χωρίς κενά και χωρίς παύλες . Προς το παρόν, ο μόνος τρόπος για να λάβεις το ποσό της επιστροφής είναι κατάθεση στον προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό σου.

Μέχρι πότε μπορώ να καταχωρήσω μια απόδειξη αγοράς μου;

Η καταχώρηση της απόδειξης στο Νοιάζομαι πρέπει να γίνει εντός 10 ημέρων από την αναγραφόμενη ημερομηνία αγοράς. Αφού περάσουν 10 ημέρες, δεν είναι δυνατή η καταχώρηση της. 

Γιατί πρέπει να δώσω το IBAN μου για να μου επιστραφούν τα χρήματα;

Για να προχωρήσει η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων θα πρέπει την πρώτη φορά να δηλώσεις το IBAN σου. Προς το παρόν, ο μόνος τρόπος για να λάβεις το ποσό της επιστροφής είναι κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό σου.

Συνεργάζεστε με όλες τις τράπεζες;

Μπορείτε να δηλώσετε λογαριασμό όποιας ελληνικής τράπεζας επιθυμείτε από τις παρακάτω:                             
• Εθνική
• Πειραιώς
• Eurobank
• Alpha
 

Πρέπει να βάζω κάθε φορά το IBAN μου;

Δεν χρειάζεται να δηλώνεις το IBAN σου κάθε φορά που ανεβάζεις μία απόδειξη. Θα πρέπει ωστόσο να επιβεβαιώνεις ότι τα στοιχεία του λογαριασμού σου είναι σωστά, διαφορετικά θα έχεις την δυνατότητα να τα αλλάζεις. 

Πως μπορώ να αλλάξω το IBAN που έχω δηλώσει;

Κάθε φορά που ανεβάζεις μία απόδειξη, θα σου ζητείται να επιβεβαιώνεις τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού σου. Στο στάδιο αυτό θα έχεις τη δυνατότητα να αλλάξεις και τα στοιχεία αυτά εφόσον το επιθυμείς. 

Πως γίνεται η εκκαθάριση για τα υπόλοιπα προϊόντα που δεν είναι Nestlé;

Το πρόγραμμα Νοιάζομαι αφορά μόνο σε προϊόντα Nestlé. Μπορείς να μπεις στην εφαρμογή της Pockee και να ανεβάσεις την ίδια απόδειξη αγορών, ώστε να γίνει η εκκαθάριση για τα υπόλοιπα που έχεις αγοράσει. 

Είμαι ήδη χρήστης Pockee πρέπει να γραφτώ και στο Nestlé Νοιάζομαι για να έχω πρόσβαση στα κουπόνια;

Για να επωφεληθείς από τα κουπόνια επιστροφής χρημάτων για τα προϊόντα Nestlé, θα πρέπει να κάνεις την εγγραφή σου στο Νοιάζομαι, καθώς αυτά δεν είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής Pockee. 

Πρέπει να συμπληρώσω κάποιο ποσό για να κατατεθούν τα χρήματα στον λογαριασμό μου;

Όχι, δεν είναι απαραίτητο να συμπληρωθεί κάποιο ποσό για να κατατεθούν τα χρήματα στο λογαριασμό σου. Μόλις επιβεβαιωθεί η εγκυρότητα της απόδειξης σου, τα χρήματα θα πιστωθούν στο λογαριασμό που έχεις δηλώσει

Πως θα ενημερωθώ ότι μπήκαν τα χρήματα στο λογαριασμό μου;

Μόλις επιβεβαιωθεί η εγκυρότητα της απόδειξης σου και πιστωθούν τα χρήματα στο λογαριασμό σου, θα λάβεις την αντίστοιχη ειδοποίηση στο προφίλ σου με notification. Μπορείς να δεις την συγκεκριμένη ειδοποίηση κάνοντας «ΣΥΝΔΕΣΗ» στο λογαριασμό σου. 

Θα λάβω κάποιο μήνυμα επιβεβαίωσης μόλις καταχωρήσω την απόδειξη μου;

Μόλις καταχωρήσεις την απόδειξη σου θα σου εμφανιστεί μήνυμα για το αν αυτή καταχωρήθηκε επιτυχώς.

Δεν έχουν κατατεθεί τα χρήματα στο λογαριασμό μου.

Αρχικά θα θέλαμε να σιγουρευτείς ότι είχες συμπεριλάβει στις αγορές σου κάποιο προϊόν με ενεργό κουπόνι "Νοιάζομαι" την ημέρα της αγοράς σου. Εφόσον, είχες συμπεριλάβει κάποιο προϊόν και δεν έχει αποδοθεί, θα πρέπει να ελέγξεις ότι τα στοιχεία της απόδειξης σου είναι ίδια με αυτά που έχει αναγνωρίσει το σύστημα και αναφέρονται στο "Νοιάζομαι". Εάν αντιμετωπίσεις οποιαδήποτε δυσκολία μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας άμεσα στο contact.noiazomai@gr.nestle.com.

Δεν έχει κατατεθεί όλο το ποσό

Εφόσον, είχες συμπεριλάβει κάποιο προϊόν και δεν έχει γίνει η απόδοση, θα πρέπει να ελέγξεις ότι τα στοιχεία της απόδειξης σου είναι ίδια με αυτά που έχει αναγνωρίσει το σύστημα και αναφέρονται στο "Νοιάζομαι". 

ΠΟΝΤΟΙ
Ποια είναι η διαδικασία συλλογής πόντων;

Κατά την εγγραφή σου στο "Νοιάζομαι" λαμβάνεις τους πρώτους πόντους. Μπορείς να συμπληρώσεις τα στοιχεία του προφίλ σου και έτσι να λάβεις επιπλέον πόντους. Στη συνέχεια, κάθε φορά που θα αγοράζεις offline ή online ένα προϊόν Nestlé (ακόμα κι αν αυτό το προϊόν δεν έχει κουπόνι), θα κερδίζεις 50 πόντους για κάθε €1 αξίας του. Για παράδειγμα, αν αγοράσεις κάτι με €2,5 κερδίζεις 125 πόντους! Με τη συμμετοχή σου σε ενέργειες και διαγωνισμούς μέσω του site μας, θα έχεις την ευκαιρία να ανανεώνεις τους πόντους σου ώστε να τους εξαργυρώνεις σε προϊόντα Nestlé. 

Κερδίζω πόντους όταν καλώ φίλους μου;

Φυσικά! Με κάθε φίλο που καλείς, επιβραβεύεσαι με 2.000 bonus πόντους. Οι πόντοι αυτοί προστίθονται στο λογαριασμό σου όταν ο φίλος σου κάνει χρήση του κωδικού και παράλληλα ανανεώνεται το ιστορικό των πόντων σου. Βρες εδώ τον μοναδικό κωδικό σου και ξεκίνα να τον μοιράζεσαι με τους φίλους σου! 

Πως εξαργυρώνω τους πόντους μου;

Μπορείς να εξαργυρώσεις τους πόντους σου επιλέγοντας τα κουπόνια που επιθυμείς από τα συνολικά διαθέσιμα. Όσο περισσότερους πόντους συγκεντρώνεις, τόσο περισσότερο κερδίζεις. 

Πότε λήγουν οι πόντοι μου;

Εφόσον δεν έχεις συνδεθεί στο λογαριασμό σου για διάστημα μεγαλύτερο των 12 μηνών, οι πόντοι σου θα διαγράφονται στο σύνολό τους. Επίσης, οι πόντοι θα διαγράφονται εντός 24 μηνών από την συλλογή τους εφόσον δεν έχουν μέχρι τότε αξιοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο.

Τι γίνεται με τους πόντους αν δεν εξαργυρώσω του κουπόνι;

Στο τέλος του κάθε κύκλου κουπονιών, όσα από τα κουπόνια που είχες στο καλάθι σου, δεν έχουν εξαργυρωθεί, θα διαγράφονται και οι αντίστοιχοι πόντοι θα προστίθενται στο προφίλ σου για να μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις εκ νέου. 

GDPR
Είναι ασφαλή τα προσωπικά δεδομένα που έχω μοιραστεί μαζί σας;

Η ασφάλεια των προσωπικών σου δεδομένων είναι προτεραιότητά μας. Μπορείς να δεις τα προσωπικά  δεδομένα που συλλέγουμε καθώς και το λόγο που τα συλλέγουμε στη Δήλωση Ιδιωτικότητας μας. Σε περίπτωση που επιθυμείς διαγραφή των προσωπικών σου δεδομένων στείλε μας το αίτημα σου στο data.protection@gr.nestle.com. 

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Browser Requirements

Για να λειτουργεί σωστά το site, συστήνουμε να έχεις αναβαθμίσει τον browser σου στην τελευταία του έκδοση. Πιο συγκεκριμένα οι προτεινόμενες εκδόσεις είναι οι:                                                                                                                                                        

• Chrome v78
• Mozilla Firefox v70
• Edge v18
• IE v11
• Opera v65
• Safari v12
 

Οδηγίες για την φωτογραφία

Σιγουρέψου ότι η φωτογραφία:                                                                                                        

• Δεν είναι θολή
• Περιλαμβάνει όνομα καταστήματος
• Περιλαμβάνει όνομα προϊόντος
• Περιλαμβάνει ημερομηνία αγοράς
• Περιλαμβάνει το συνολικό ποσό που πλήρωσες                                                                      

Αν είναι πολύ μεγάλη, έχεις τη δυνατότητα να φωτογραφίσεις πολλαπλά κομμάτια. 
 

Επιτρεπόμενα αρχεία φωτογραφιών

Μπορείς να ανεβάσεις την απόδειξη σου σε μορφή .jpeg ή .png.

UNSUBSCRIBE - ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΠΡΟΦΙΛ
Δεν θέλω να λαμβάνω πλέον επικοινωνίες.

Λυπούμαστε πολύ για αυτό. Για να διακόψεις την επικοινωνία μας χρειάζεται να επισκεφθείς την ενότητα "ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ" και στην συνέχεια την ενότητα "ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ". Εκεί μπορείς να απο-επιλέξεις τις δηλώσεις συναίνεσης για την επικοινωνία.
Εναλλακτικά, μπορείς να πατήσεις το "Unsubscribe" σε κάποιο από τα Newsletter που έχεις λάβει από εμάς. Μπορείς επίσης να επικοινωνήσεις μαζί μας τηλεφωνικά στο 8001168068 (από σταθερό χωρίς χρέωση) ή στο 210-6844824 (από κινητό με χρέωση) ή ακόμη και μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ.

Θέλω να διαγράψετε το λογαριασμό μου

Λυπούμαστε για αυτό. Για να προχωρήσουμε στη διαγραφή του λογαριασμού σου, στο www.nestlenoiazomai.gr, επικοινώνησε μαζί μας τηλεφωνικά στο 8001168068 (από σταθερό χωρίς χρέωση) ή στο 210-6844824 (από κινητό με χρέωση) ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ.

Έχεις ακόμη απορίες;

Αν δεν βρήκες την απάντηση της ερώτησης σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας και θα σου απαντήσουμε το συντομότερο!
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum dictum maximus diam nec commodo. Phasellus sit amet urna dignissim, pulvinar ante vel, fringilla massa.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum dictum maximus diam nec commodo. Phasellus sit amet urna dignissim, pulvinar ante vel, fringilla massa.
Ανακάλυψε έναν ολόκληρο κόσμο προνομίων!
Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου στον λογαριασμό σου για να επωφεληθείς από τα προνόμια Νοιάζομαι. Αν δεν είσαι μέλος, κάνε την εγγραφή σου ΤΩΡΑ!