Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Skip to main content

Συχνές Ερωτήσεις

Έχεις κάποια ερώτηση για το «Νοιάζομαι; Ανακάλυψε τις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε, για να μάθεις όλα όσα χρειάζεσαι για τον κόσμο προνομίων της Nestlé.
ΣΥΝΔΕΣΗ - ΕΓΓΡΑΦΗ
Πως μπορώ να κάνω εγγραφή?

Τα βήματα της εγγραφής είναι τα εξής: Επισκέπτεσαι τη σελίδα του nestlenoiazomai.gr (link), κάνεις κλικ στην επιλογή «ΕΓΓΡΑΦΗ», έπειτα πληκτρολογείς «Ονοματεπώνυμο», «Email», «Κωδικό» και «Επιβεβαίωση κωδικού». Θα πρέπει  να αποδεχτείς του Όρους & Προϋποθέσεις και την Δήλωση Ιδιωτικότητας του site και να επιλέξεις «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ» για να προχωρήσεις.  Συμπλήρωσε τα επιπλέον στοιχεία που απαιτούνται και πάτησε «ΥΠΟΒΟΛΗ». Τώρα σου μένει μόνο ένα βήμα, η ενεργοποίηση του λογαριασμού σου! Έλεγξε τα εισερχόμενα emails σου, αλλά και τους φακέλους της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (junk) και ενεργοποίησε τον λογαριασμό σου από το email που σου έχουμε στείλει. Σε περίπτωση που δεν βρίσκεις το email ενεργοποίησης, μην ανησυχείς! Δοκίμασε να κάνεις εκ νέου «ΣΥΝΔΕΣΗ» και ακολούθησε τα βήματα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.  Εναλλακτικά συνδέσου μέσω Facebook και ακολούθησε τα αντίστοιχα βήματα για να κάνεις την εγγραφή σου. 

Γιατί πρέπει να συμπλήρωσω όλα αυτά τα στοιχεία στο προφίλ μου?

Τα επιπλέον προαιρετικά στοιχεία δεν είναι απαραίτητο να τα συμπληρώσεις. Ο λόγος που τα ζητάμε είναι ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να μπορούμε να σου στέλνουμε επικοινωνίες που σε ενδιαφέρουν και είναι χρήσιμες για εσένα. Επίσης, με τη συμπλήρωση των επιπλέον πληροφοριών λαμβάνεις και κάποιους επιπλέον πόντους, ώστε να μπορέσεις να εξαργυρώσεις περισσότερα κουπόνια επιστροφής χρημάτων.  

Δεν λαμβάνω email ενεργοποίησης.

Εάν δεν έχεις λάβει στο Inbox σου το email ενεργοποίησης, έλεγξε και τους άλλους φακέλους, όπως τα «Ανεπιθύμητα», «Junk» ή «Spam». Σε περίπτωση που δεν βρίσκεις το email ενεργοποίησης, μην ανησυχείς! Δοκίμασε να κάνεις εκ νέου «ΣΥΝΔΕΣΗ» και ακολούθησε τα βήματα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Ξέχασα τον κωδικό μου.

Δοκίμασε να κάνεις την διαδικασία ανάκτησης κωδικού. Τα βήματα είναι τα εξής: Επισκέψου το www.nestlenoiazomai.gr και επίλεξε  «ΣΥΝΔΕΣΗ» επάνω δεξιά. Στο παράθυρο που σου ανοίγει, επίλεξε το «Επαναφορά κωδικού πρόσβασης» και ακολούθησε τα βήματα που περιγράφονται. Μόλις ολοκληρώσεις αυτή τη διαδικασία, θα λάβεις ένα email με ένα link για να αλλάξεις τον κωδικό σου. Σε περίπτωση που δεν έχεις λάβει το email για την επαναφορά κωδικού έλεγξε τα εισερχόμενα e-mails σου ή την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (junk) και τα spam.

Θέλω να αλλάξω το email με το οποίο έχω κάνει την εγγραφή μου.

Μπορείς εύκολα και άμεσα να αλλάξεις το email σου από το προφίλ σου. Κάνε «ΣΥΝΔΕΣΗ» και πήγαινε στην ενότητα «ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ». Επίλεξε το «ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ», κάνε την αλλαγή που επιθυμείς  και πάτησε «ΥΠΟΒΟΛΗ». Οι αλλαγές στο προφίλ σου έχουν ολοκληρωθεί. 

ΠΡΟΦΙΛ
Θέλω να αλλάξω τα στοιχεία του προφίλ μου.

Μπορείς να αλλάξεις τα στοιχεία που έχεις δηλώσει στο προφίλ σου με την παρακάτω διαδικασία. Κάνε «ΣΥΝΔΕΣΗ» και πήγαινε στην ενότητα «ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ». Επίλεξε το «ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ», κάνε την αλλαγή που επιθυμείς  και πάτησε «ΥΠΟΒΟΛΗ». Οι αλλαγές στο προφίλ σου έχουν ολοκληρωθεί. 

Πως μπορώ να ενημερωθώ για τους διαθέσιμους πόντους μου/ τις κινήσεις μου?

Μέσω της ενότητας «ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ» μπορείς να ενημερωθείς για τους διαθέσιμους πόντους σου αλλά και για το ιστορικό των κινήσεων σου. Πιο συγκεκριμένα στην ενότητα «ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΜΟΥ», μπορείς να ενημερωθείς για τους πόντους που έχεις συλλέξει (ημερομηνία συλλογής, αριθμός πόντων, λόγος απόκτησης πόντων) αλλά και πότε και ποια κουπόνια έχεις εξαργυρώσει.  

Γιατί χρειάζεστε το κινητό μου τηλέφωνο?

Δεν είναι απαραίτητο να συμπληρώσεις το κινητό σου τηλέφωνο. Ο λόγος που το ζητάμε είναι ώστε να μπορούμε να έχουμε μια ολοκληρωμένη επικοινωνία μαζί σου και να μπορούμε εφόσον το επιθυμείς να σε ενημερώνουμε άμεσα για νέα κουπόνια, διαγωνισμούς και ότι άλλο συμβαίνει στο nestlenoiazomai.gr, στην περίπτωση που η επικοινωνία  μέσω email δεν είναι εφικτή.

ΚΟΥΠΟΝΙΑ
Ποιος είναι ο τρόπος / η διαδικασία απόκτησης των κουπονιών?

Για να αποκτήσεις πρόσβαση στα κουπόνια επιστροφής χρημάτων θα πρέπει αρχικά να κάνεις την εγγραφή σου στο www.nestlenoiazomai.gr. Αφού ολοκληρώσεις επιτυχώς την εγγραφή σου θα λάβεις τους πρώτους σου πόντους. Έχεις την δυνατότητα να κερδίσεις επιπλέον πόντους αν συμπληρώσεις τις επιπλέον πληροφορίες που θα σου ζητηθούν. Στη συνέχεια προσθέτεις στο καλάθι σου τα κουπόνια επιστροφής χρημάτων που σε ενδιαφέρουν. Αφού κάνεις τις αγορές σου στα συγκεκριμένα προϊόντα σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα super market, ανεβάζεις την απόδειξη αγοράς στο nestlenoiazomai.gr, κάνεις κλικ στο «ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ», ακολουθείς τη διαδικασία που περιγράφεται και στο τέλος σου εμφανίζεται ένα μήνυμα που σε ενημερώνει σε πόσες μέρες θα έχει ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό που πρέπει να δηλώσεις κατά την πρώτη εξαργύρωση . Τα κουπόνια δεν συνδυάζονται με άλλες προωθητικές ενέργειες που τυχόν λαμβάνουν χώρα στο κατάστημα, για το συγκεκριμένο προϊόν.

Πως μπορώ να αποκτήσω πόντους ώστε να εξαργυρώσω κουπόνια επιστροφής χρημάτων?

Αρχικά, μπορείς να λάβεις τους πρώτους πόντους κάνοντας την εγγραφή σου στο nestlenoiazomai.gr. Αφού ολοκληρώσεις επιτυχώς την εγγραφή σου θα λάβεις τους πρώτους σου πόντους. Έχεις την δυνατότητα να κερδίσεις επιπλέον πόντους αν συμπληρώσεις τις επιπλέον πληροφορίες που θα σου ζητηθούν. Επίσης, έχεις την δυνατότητα να κερδίζεις πόντους από τη συμμετοχή σου σε ενέργειες και διαγωνισμούς μέσω του site μας. Μείνε συντονισμένος ώστε να επωφελείσαι από όλες τις ευκαιρίες να αυξάνεις τους πόντους σου.

Κάθε πότε θα ανανεώνονται τα κουπόνια επιστροφής χρημάτων?

Τα κουπόνια θα ανανεώνονται περίπου κάθε δύο μήνες και θα έχουν ισχύ 45 μέρες από την ημερομηνία διάθεσης τους. Η ακριβής ημερομηνία λήξης, θα αναγράφεται στο κάτω μέρος του κάθε κουπονιού. 

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ του προηγούμενου τρόπου εξαργύρωσης κουπονιών και του νέου?

Η βασική διαφορά στο παλιό με το νέο Νοιάζομαι είναι ότι πλέον τα κουπόνια δεν εκτυπώνονται σε χάρτινη μορφή και δεν χρειάζεται να τα έχεις μαζί σου στο σούπερ μάρκετ. Για να αποκτήσεις τα κουπόνια επιστροφής χρημάτων θα πρέπει να χρησιμοποιείς τους πόντους σου για να επιλέξεις τα κουπόνια που επιθυμείς. Απλά ανεβάζεις την απόδειξη των αγορών σου στο nestlenoiazomai.gr, ώστε να λάβεις την επιστροφή χρημάτων από τα κουπόνια που έχεις επιλέξει στο λογαριασμό που έχεις δηλώσει.

Ποια είναι τα συνεργαζόμενα super markets στα οποία μπορώ να εξαργυρώσω τα κουπόνια επιστροφής χρημάτων?

Συνεργαζόμαστε με 17 αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε όλη την Ελλάδα και με το online σούπερ μάρκετ www.e-fresh.gr.

Συγκεκριμένα:                                                                                                                                                                                                                                                                            

• ΑΒ Βασιλόπουλος (ισχύει και για τα online) 
• Σκλαβενίτης
• Μασούτης
• Mymarket
• Γαλαξίας
• e-fresh.gr
• Κρητικός 
• Χαλκιαδάκης (Κρήτη)
• MarketIn
• OK Anytime Markets
• Bazaar
• Γέγος (Πόρτο Ράφτη & Αργυρούπολη)
• Βιδάλης (Κυκλάδες)
• SYΝ.ΚΑ (Κρήτη)
• Κρόνος (Πάτρα)
• Ανδρικόπουλος (Πάτρα)
• Δήμητρα Markets (Κέρκυρα)

Όταν υπάρχει έκπτωση στο προϊόν, ισχύει και η έκπτωση από το κουπόνι?

Αν το προϊόν που αγόρασες είναι σε προσφορά και έχει ήδη έκπτωση ή είναι μέρος προωθητικής συσκευασίας, δεν θα μπορείς να επωφεληθείς με επιστροφή χρημάτων. Ο κάθε κύκλος κουπονιών όμως έχει διάρκεια 45 ημέρες, οπότε μέσα σε αυτό το διάστημα θα έχεις την δυνατότητα να προμηθευτείς το προϊόν που σε ενδιαφέρει και να ανεβάσεις την απόδειξη, ώστε να επιστραφεί στο λογαριασμό σου η αξία του κουπονιού. 

ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ (CASHBACK)
Ποια είναι η διαδικασία εξαργύρωσης των κουπονιών επιστροφής χρημάτων.

Στο Νοιάζομαι θα βρεις πολλά κουπόνια για τα οποία μπορείς να λάβεις επιστροφή χρημάτων (Cashback κουπόνια). Για να λάβεις την επιστροφή που αναγράφεται στο κάθε κουπόνι, αρκεί να συμπεριλάβεις το συγκεκριμένο προϊόν ή τα συγκεκριμένα προϊόντα στα ψώνια του σούπερ μάρκετ, όπως συνήθως. Μετά την ολοκλήρωση των αγορών σου και την παραλαβή της απόδειξης από το ταμείο, δεν έχεις παρά να συνδεθείς στο Νοιάζομαι, Αφού συνδεθείς, αρκεί να επιλέξεις  τα κουπόνια που αντιστοιχούν στις αγορές σου και να τα προσθέσεις στο καλάθι σου. Στη συνέχεια, πατάς «ΣΥΝΕΧΕΙΑ - ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ» και ανεβάζεις την φωτογραφία ολόκληρης της απόδειξής σου στο site ακολουθώντας τα βήματα που περιγράφονται. Εμείς επεξεργαζόμαστε τη συναλλαγή σου σε συνεργασία με το σούπερ μάρκετ που έχεις κάνει τις αγορές και μέσα σε 7 ημέρες θα ενημερωθεί το ιστορικό σου για το ποσό cashback που κέρδισες και θα πιστώσουμε τα χρήματα σου στον λογαριασμό που έχεις δηλώσει. Δεν υπάρχει minimum ποσό, ώστε να πραγματοποιηθεί η κατάθεση στον λογαριασμό σου.

Που καταχωρώ την απόδειξη μου;

Η φωτογραφία της απόδειξής σου είναι απαραίτητη για την ορθή χρήση της διαδικασίας επιστροφής χρημάτων.  Συγκεκριμένα, τα αναγνωριστικά στοιχεία της απόδειξής σου χρησιμοποιούνται για να επιβεβαιωθεί η αγορά του προϊόντος και να επιβεβαιωθεί το επιλεγμένο κουπόνι, ώστε να σου αποδοθεί η αξία του/ των κουπονιών που αντιστοιχεί.

Πόσες φορές μπορώ να καταχωρήσω την απόδειξή μου;

Κάθε απόδειξη αντιστοιχεί σε μια αγορά. Επομένως, κάθε απόδειξη μπορεί να καταχωρηθεί μόνο μια φορά στο Νοιάζομαι.  

Υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των αποδείξεων που μπορώ να καταχωρήσω κάθε μέρα;

Ναι. Μπορείς να καταχωρήσεις έως 20 αποδείξεις στη διάρκεια της εβδομάδας (Δευτέρα έως Κυριακή).

Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που δεν λάβω επιστροφή χρημάτων από την απόδειξη που καταχώρησα;

Αρχικά θα θέλαμε να σιγουρευτείς ότι είχες συμπεριλάβει στις αγορές σου κάποιο προϊόν με ενεργό Νοιάζομαι κουπόνι την ημέρα της αγοράς σου. Εφόσον, είχες συμπεριλάβει κάποιο προϊόν και δεν σου έχει αποδοθεί, θα πρέπει να ελέγξεις ότι τα στοιχεία της απόδειξης σου είναι ίδια με αυτά που έχει αναγνωρίσει και αναφέρονται στο Νοιάζομαι ή αν το προϊόν που αγόρασες ήταν ήδη υπό προώθηση. Εάν αντιμετωπίσεις οποιαδήποτε δυσκολία μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας άμεσα στο contact.noiazomai@gr.nestle.com, ώστε να το εξετάσουμε και να επανέλθουμε.

Πώς & πότε γίνεται η κατάθεση στο λογαριασμό μου;

Η επιβεβαίωση της εγκυρότητας της απόδειξης θα γίνεται εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ανάρτησή της, οπότε και αυτόματα θα ενημερώνεται το ιστορικό συναλλαγών στο προφίλ σου. Η αξία των κουπονιών θα επιστρέφεται  μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό σου λογαριασμό, εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της απόδειξης.

Πώς καταχωρώ τον αριθμό τραπέζης; Υπάρχει άλλος τρόπος κατάθεσης των χρημάτων;

Καταχωρείς τον αριθμό τραπέζης ή IBAN, χωρίς κενά και χωρίς παύλες . Προς το παρόν, ο μόνος τρόπος για να λάβεις το ποσό της επιστροφής είναι κατάθεση στον προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό σου.

Μέχρι πότε μπορώ να καταχωρήσω μια απόδειξη αγοράς μου;

Η καταχώρηση της απόδειξης στο Νοιάζομαι πρέπει να γίνει εντός 10 ημέρων από την αναγραφόμενη ημερομηνία αγοράς. Αφού περάσουν 10 ημέρες, δεν είναι δυνατή η καταχώρηση της. 

Γιατί πρέπει να δώσω το IBAN μου για να μου επιστραφούν τα χρήματα?

Για να προχωρήσει η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων θα πρέπει την πρώτη φορά να δηλώσεις το IBAN σου. Προς το παρόν, ο μόνος τρόπος για να λάβεις το ποσό της επιστροφής είναι κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό σου.

Συνεργάζεστε με όλες τις τράπεζες?

Μπορείτε να δηλώσετε λογαριασμό όποιας ελληνικής τράπεζας επιθυμείτε από τις παρακάτω:                             
• Εθνική
• Πειραιώς
• Eurobank
• Alpha
 

Πρέπει να βάζω κάθε φορά το IBAN μου?

Δεν χρειάζεται να δηλώνεις το IBAN σου κάθε φορά που ανεβάζεις μία απόδειξη. Θα πρέπει ωστόσο να επιβεβαιώνεις ότι τα στοιχεία του λογαριασμού σου είναι σωστά, διαφορετικά θα έχεις την δυνατότητα να τα αλλάζεις. 

Πως μπορώ να αλλάξω το IBAN που έχω δηλώσει?

Κάθε φορά που ανεβάζεις μία απόδειξη, θα σου ζητείται να επιβεβαιώνεις τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού σου. Στο στάδιο αυτό θα έχεις τη δυνατότητα να αλλάξεις και τα στοιχεία αυτά εφόσον το επιθυμείς. 

Πως γίνεται η εκκαθάριση για τα υπόλοιπα προϊόντα που δεν είναι Nestle?

Το πρόγραμμα Νοιάζομαι αφορά μόνο σε προϊόντα Nestle. Μπορείς να μπεις στην εφαρμογή της Pockee και να ανεβάσεις την ίδια απόδειξη αγορών, ώστε να γίνει η εκκαθάριση για τα υπόλοιπα που έχεις αγοράσει. 

Είμαι ήδη χρήστης Pockee πρέπει να γραφτώ και στο Nestle Νοιάζομαι για να έχω πρόσβαση στα κουπόνια?

Για να επωφεληθείς από τα κουπόνια επιστροφής χρημάτων για τα προϊόντα Nestle, θα πρέπει να κάνεις την εγγραφή σου στο Νοιάζομαι, καθώς αυτά δεν είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής Pockee. 

Πρέπει να συμπληρώσω κάποιο ποσό για να κατατεθούν τα χρήματα στον λογαριασμό μου?

Όχι, δεν είναι απαραίτητο να συμπληρωθεί κάποιο ποσό για να κατατεθούν τα χρήματα στο λογαριασμό σου. Μόλις επιβεβαιωθεί η εγκυρότητα της απόδειξης σου, τα χρήματα θα πιστωθούν στο λογαριασμό που έχεις δηλώσει

Πως θα ενημερωθώ ότι μπήκαν τα χρήματα στο λογαριασμό μου?

Μόλις επιβεβαιωθεί η εγκυρότητα της απόδειξης σου και πιστωθούν τα χρήματα στο λογαριασμό σου, θα λάβεις την αντίστοιχη ειδοποίηση στο προφίλ σου με notification. Μπορείς να δεις την συγκεκριμένη ειδοποίηση κάνοντας «ΣΥΝΔΕΣΗ» στο λογαριασμό σου. 

Θα λάβω κάποιο μήνυμα επιβεβαίωσης μόλις καταχωρήσω την απόδειξη μου?

Μόλις καταχωρήσεις την απόδειξη σου θα σου εμφανιστεί μήνυμα για το αν αυτή καταχωρήθηκε επιτυχώς.

Δεν έχουν κατατεθεί τα χρήματα στο λογαριασμό μου.

Αρχικά θα θέλαμε να σιγουρευτείς ότι είχες συμπεριλάβει στις αγορές σου κάποιο προϊόν με ενεργό Νοιάζομαι κουπόνι την ημέρα της αγοράς σου. Εφόσον, είχες συμπεριλάβει κάποιο προϊόν και δεν σου έχει αποδοθεί, θα πρέπει να ελέγξεις ότι τα στοιχεία της απόδειξης σου είναι ίδια με αυτά που έχει αναγνωρίσει και αναφέρονται στο Νοιάζομαι και ότι το προϊόν που αγόρασες δεν ήταν ήδη υπό προώθηση. Εάν αντιμετωπίσεις οποιαδήποτε δυσκολία μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας άμεσα στο contact.noiazomai@gr.nestle.com.

ΠΟΝΤΟΙ
Ποια είναι η διαδικασία συλλογής πόντων?

Με την εγγραφή σου στο Νοιάζομαι λαμβάνεις τους πρώτους σου πόντους. Αν συμπληρώσεις όλα τα στοιχεία του προφίλ σου, έχεις τη δυνατότητα να λάβεις ακόμα περισσότερους πόντους, ώστε να τους εξαργυρώσεις σε κουπόνια για τα αγαπημένα σου προϊόντα Nestle. Επίσης, έχεις την δυνατότητα να κερδίσεις πόντους από τη συμμετοχή σου σε ενέργειες και διαγωνισμούς μέσω του site μας. Μείνε συντονισμένος και επωφελήσου. 

Πως εξαργυρώνω τους πόντους μου?

Μπορείς να εξαργυρώσεις τους πόντους σου επιλέγοντας τα κουπόνια που επιθυμείς από τα συνολικά διαθέσιμα. Όσο περισσότερους πόντους συγκεντρώνεις, τόσο περισσότερο κερδίζεις. 

Πότε λήγουν οι πόντοι μου?

Εφόσον δεν έχεις συνδεθεί στο λογαριασμό σου για διάστημα μεγαλύτερο των 12 μηνών, οι πόντοι σου θα διαγράφονται στο σύνολό τους. Επίσης, οι πόντοι θα διαγράφονται εντός 24 μηνών από την συλλογή τους εφόσον δεν έχουν μέχρι τότε αξιοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο.

Τι γίνεται με τους πόντους αν δεν εξαργυρώσω του κουπόνι?

Στο τέλος του κάθε κύκλου κουπονιών, όσα από τα κουπόνια που είχες στο καλάθι σου, δεν έχουν εξαργυρωθεί, θα διαγράφονται και οι αντίστοιχοι πόντοι θα προστίθενται στο προφίλ σου για να μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις εκ νέου. 

GDPR
Είναι ασφαλή τα προσωπικά δεδομένα που έχω μοιραστεί μαζί σας?

Η ασφάλεια των προσωπικών σου δεδομένων είναι προτεραιότητά μας. Μπορείς να δεις τα προσωπικά  δεδομένα που συλλέγουμε καθώς και το λόγο που τα συλλέγουμε στη Δήλωση Ιδιωτικότητας μας (link). Σε περίπτωση που επιθυμείς διαγραφή των προσωπικών σου δεδομένων στείλε μας το αίτημα σου στο data.protection@gr.nestle.com. 

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Browser Requirements

Για να λειτουργεί σωστά το site, συστήνουμε να έχεις αναβαθμίσει τον browser σου στην τελευταία του έκδοση. Πιο συγκεκριμένα οι προτεινόμενες εκδόσεις είναι οι:                                                                                                                                                        

• Chrome v78
• Mozilla Firefox v70
• Edge v18
• IE v11
• Opera v65
• Safari v12
 

Οδηγίες για την φωτογραφία

Σιγουρέψου ότι η φωτογραφία:                                                                                                        

• Δεν είναι θολή
• Περιλαμβάνει όνομα καταστήματος
• Περιλαμβάνει όνομα προϊόντος
• Περιλαμβάνει ημερομηνία αγοράς
• Περιλαμβάνει το συνολικό ποσό που πλήρωσες                                                                      

Αν είναι πολύ μεγάλη, έχεις τη δυνατότητα να φωτογραφίσεις πολλαπλά κομμάτια. 
 

Επιτρεπόμενα αρχεία φωτογραφιών

Μπορείς να ανεβάσεις την απόδειξη σου σε μορφή .jpeg ή .png.

UNSUBSCRIBE - ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΠΡΟΦΙΛ
Δεν θέλω να λαμβάνω πλέον επικοινωνίες.

Εφόσον δεν επιθυμείς πλέον να λαμβάνεις νέα μας ακολούθησε την παρακάτω διαδικασία. Κάνε «ΣΥΝΔΕΣΗ» και πήγαινε στην ενότητα «ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ». Επίλεξε το «ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ» και αποεπίλεξε τις δηλώσεις συναίνεσης για την επικοινωνία. Εναλλακτικά,  μπορείς να πατήσεις το Unsubscribe σε κάποιο από τα newsletter που σου έχουμε στείλει. Μπορείς επίσης να επικοινωνήσεις μαζί μας τηλεφωνικά στο 8001168068 (από σταθερό χωρίς χρέωση) ή στο 210-6844824 (από κινητό με χρέωση) ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις στο nestlenoiazomai.gr.

Θέλω να διαγράψετε το λογαριασμό μου

Εφόσον το επιθυμείς, μπορείς να διαγράψεις τον λογαριασμό σου στο www.nestlenoiazomai.gr.  Επικοινώνησε μαζί μας τηλεφωνικά στο 8001168068 (από σταθερό χωρίς χρέωση) ή στο 210-6844824 (από κινητό με χρέωση) ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις στο nestlenoiazomai.gr, για να προχωρήσει η διαδικασία της διαγραφής. 

Έχεις ακόμη απορίες;

Αν δεν βρήκες την απάντηση της ερώτησης σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας και θα σου απαντήσουμε το συντομότερο!
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum dictum maximus diam nec commodo. Phasellus sit amet urna dignissim, pulvinar ante vel, fringilla massa.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum dictum maximus diam nec commodo. Phasellus sit amet urna dignissim, pulvinar ante vel, fringilla massa.
Ανακάλυψε έναν ολόκληρο κόσμο προνομίων!
Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου στον λογαριασμό σου για να επωφεληθείς από τα προνόμια Νοιάζομαι. Αν δεν είσαι μέλος, κάνε την εγγραφή σου ΤΩΡΑ!