Καλέστε μας απο σταθερό 800 1168 068
Καλέστε μας απο κινητό 2106844824
Συνδέσου μαζί μας

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς κάνω εγγραφή;

Η εγγραφή σου στο nestlenoiazomai.gr δεν θα σου πάρει πάνω από ένα λεπτό αν ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα.

Επισκέπτεσαι την σελίδα του nestlenoiazomai.gr, κάνεις κλικ στην επιλογή «Εγγραφή», έπειτα πληκτρολογείς «email», «password» και «επιβεβαίωση password». Εφόσον οι κωδικοί σου ταιριάζουν, κλίκαρε ότι συμφωνείς με τους όρους να γίνεις μέλος στη σελίδα μας και πάτησε «Εγγραφή». Τώρα σου μένει μόνο ένα βήμα, η ενεργοποίηση του λογαριασμού σου! Έλεγξε τα εισερχόμενα emails σου, αλλά και τους φακέλους της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας junk και ενεργοποίησε τον λογαριασμό σου από το email που σου έχουμε στείλει. Πλέον ανήκεις στην οικογένεια του nestlenoiazomai.gr!
Συμβουλεύσου το βίντεο που έχουμε ετοιμάσει με τα βήματα της εγγραφής.


Μου διέφυγε το email ενεργοποίησης, τι κάνω;

Έχασες το email ενεργοποίησης; Μην ανησυχείς! Μπορείς να ζητήσεις νέο email ενεργοποίησης εδώ. Έλεγξε τα εισερχόμενα emails σου, αλλά και τους φακέλους της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας junk και ενεργοποίησε τον λογαριασμό σου από το email που σου έχουμε στείλει.


Ξέχασα το συνθηματικό μου. Τι μπορώ να κάνω;

Μην ανησυχείς! Συμβαίνουν αυτά! Πάτησε «Σύνδεση» στο επάνω δεξιά μέρος του site και επίλεξε «Ξέχασα το password μου». Στη νέα σελίδα, πληκτρολόγησε το email σου και πάτησε «Αλλαγή password». Αμέσως θα σου σταλεί email το οποίο θα περιέχει τον σύνδεσμο που θα πρέπει να ακολουθήσεις για να αλλάξεις τον κωδικό σου. Αν δεν είναι στα εισερχόμενα, μην ξεχάσεις να ελέγξεις τον φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αφού αλλάξεις τον κωδικό σου, γράφοντάς τον δύο φορές, προχώρησε στη σύνδεσή σου.

Νοιάzομαι tip: Ο σύνδεσμος για αλλαγή συνθηματικού που υπάρχει στο email λειτουργεί μόνο μία φορά. Σε περίπτωση που δεν είναι πλέον διαθέσιμος, θα χρειαστεί να ξεκινήσεις τη διαδικασία από την αρχή.


Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω ξανά το λογαριασμό μου;

Για να ενεργοποιήσεις ξανά ένα λογαριασμό για τον οποίο έχεις επιλέξει «Κατάργηση» θα πρέπει να πραγματοποιήσεις ξανά εγγραφή. Οι πόντοι που είχες δυστυχώς έχουν διαγραφεί.


Πώς κερδίζω πόντους επιβράβευσης;

Η συλλογή των πόντων είναι εύκολη και ακόμα πιο εύκολη είναι η εξαργύρωσή τους. Με την πλήρη εγγραφή σου στο nestlenoiazomai.gr σου κάνουμε δώρο 300 πόντους, καλωσορίζοντας σε έτσι στον κόσμο προνομίων της Nestlé! Κέρδισε καθημερινά πόντους επιβράβευσης ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ με το NestléNoiazomai App, δωρεάν για Android και iOS. Αγόρασε τα αγαπημένα σου προϊόντα, καταχώρησε την απόδειξη του super market στο ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ Αpp, υπογράμμισε τα προϊόντα Nestlé που έχεις αγοράσει και μέσα σε 72ώρες οι αντίστοιχοι πόντοι θα έχουν προστεθεί στο προφίλ σου!


Πώς εξαργυρώνω τους πόντους επιβράβευσης που έχω κερδίσει;

Εξαργύρωσε τους πόντους σου φτιάχνοντας τα δικά σου εκπτωτικά κουπόνια για τα αγαπημένα σου προϊόντα Nestlé. Επίλεξε «Φτιάξε το κουπόνι σου» κάτω από τη βασική κατηγορία «Επιβράβευση». Διάλεξε την Κατηγορία Προϊόντος, τη Μάρκα και το Προϊόν που επιθυμείς, τους πόντους που θέλεις να εξαργυρώσεις και έτσι έφτιαξες το δικό σου κουπόνι επιβράβευσης!

Πάτησε «Προσθήκη» για να το προσθέσεις στο καρότσι σου και εκτύπωσέ το. Όσους περισσότερους πόντους επιβράβευσης έχεις συγκεντρώσει, τόσο μεγαλύτερη έκπτωση απολαμβάνεις. Επωφελήσου από τους πόντους σου και φτιάξε το δικό σου κουπόνι τώρα!

Συμβουλεύσου το βίντεο που έχουμε ετοιμάσει για το πώς θα φτιάξεις το δικό σου κουπόνι επιβράβευσης.


Τι είναι ο κωδικός προωθητικής ενέργειας και πώς τον καταχωρώ;

Ανά τακτά χρονικά διαστήματα διοργανώνουμε προσφορές και διαγωνισμούς για τα μέλη μας και για να επωφεληθούν χρειάζεται να καταχωρήσουν τον κωδικό προωθητικής ενέργειας που τους έχουμε επικοινωνήσει. Εάν έχεις λάβει έναν κωδικό προωθητικής ενέργειας, για να τον καταχωρήσεις, συνδέσου με το email και το password σου. Πάτησε στο όνομα και στους πόντους σου στο επάνω δεξιά μέρος του site και θα οδηγηθείς στη σελίδα του προφίλ σου. Εκεί, επίλεξε Κωδικός Προωθητικής Ενέργειας στο επάνω αριστερά μέρος της σελίδας και καταχώρησέ τον!


Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του προφίλ μου;

Αφού συνδεθείς με το email και το password σου κάνε «κλικ» επάνω στο όνομα και στους πόντους σου για να οδηγηθείς στη σελίδα του προφίλ σου. Στη νέα σελίδα, πάτησε στο «Επεξεργασία Προφίλ» που θα βρεις επάνω αριστερά. Εκεί συμπλήρωσε ή ανανέωσε τα στοιχεία σου. Το μόνο στοιχεία που δεν μπορείς να αλλάξεις είναι το email σου. Εάν θες να αλλάξεις το email σου, θα πρέπει να καταργήσεις τον λογαριασμό σου και να φτιάξεις έναν καινούργιο με το νέο σου email.


Πώς θα τυπώσω τα κουπόνια που έχω επιλέξει;

Για να μπορέσεις να τυπώσεις τα κουπόνια που έχεις επιλέξει στο καλάθι σου, είναι απαραίτητο να κατεβάσεις και να εγκαταστήσεις στον υπολογιστή σου, την εφαρμογή που απαιτείται για την εκτύπωση των κουπονιών.
Αν ακόμα δεν έχεις κατεβάσει την εφαρμογή, κάν' το από εδώ: για Mac ή Windows.
Πατώντας ΠΡΟΣΘΗΚΗ σε κάθε κουπόνι που θέλεις να εκτυπώσεις, το προσθέτεις στο καλάθι σου. Το καλάθι σου είναι το μωβ παραθυράκι με το άσπρο καλάθι που βρίσκεται στο αριστερά μέρος της σελίδας σου. Στο σημείο αυτό, βεβαιώσου ότι έχεις ενεργοποιήσει την εφαρμογή εκτύπωσης. Για να την ενεργοποιήσεις, κάνε ένα διπλό κλικ στο . Θα σου εμφανιστεί ένα παραθυράκι που θα σε ενημερώνει ότι η εφαρμογή είναι ενεργοποιημένη. Σημαντικό! Το παραθυράκι αυτό μην το κλείσεις, θα πρέπει να παραμείνει ανοιχτό κατά την εκτύπωση των κουπονιών. Αφού επιλέξεις τα πρώτα 8 κουπόνια που θέλεις να εκτυπώσεις, πάτησε ΕΚΤΥΠΩΣΗ στο κάτω αριστερά μέρος του καλαθιού. Στο νέο παράθυρο που θα σου εμφανιστεί βεβαιώσου ότι τηρείς τις προϋποθέσεις. Για την πρώτη φορά σου προτείνουμε να κάνεις μία Δοκιμαστική Εκτύπωση πριν προχωρήσεις στην Τελική Εκτύπωση. Σημαντικό! Υπάρχει περίπτωση να σου εμφανιστεί το εικονίδιο του Adobe Flash κάτω από το Τελική Εκτύπωση. Πριν προχωρήσεις σε εκτύπωση, ολοκλήρωσε την εγκατάστασή του.
Νοιάzομαι Tip: Επειδή σε νοιαζόμαστε έχουμε εξασφαλίσει για εσένα δωρεάν εκτύπωση στα συνεργαζόμενα καταστήματα Vodafone, ακόμα και αν δεν είσαι συνδρομητής. Πριν επισκεφθείς ένα κατάστημα Vodafone, θα πρέπει να έχεις ολοκληρώσει την εγγραφή σου και θα πρέπει να θυμάσαι το password και το email σου.

Για την καλύτερη εμπειρία εκτύπωσης, προτείνουμε να τοποθετείς μέχρι 8 κουπόνια τη φορά!

Συμβουλεύσου το βίντεο που έχουμε ετοιμάσει με τα βήματα της εκτύπωσης.


Ποια είναι τα συνεργαζόμενα καταστήματα Vodafone για την εκτύπωση των κουπονιών;

Δες εδώ τα καταστήματα Vodafone που μπορείς να επισκεφθείς και να εκτυπώσεις κουπόνια ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ εντελώς δωρεάν, ακόμα και αν δεν είσαι συνδρομητής Vodafone!

Για την καλύτερη εμπειρία εκτύπωσης, προτείνουμε να τοποθετείς μέχρι 8 κουπόνια τη φορά!


Σε ποια σούπερ μάρκετ μπορώ να εξαργυρώσω τα κουπόνια μου;

Επισκέψου ένα από τα παρακάτω καταστήματα σούπερ μάρκετ, εξαργύρωσε τα εκπτωτικά κουπόνια ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ και επωφελήσου από εκπτώσεις στα αγαπημένα σου προϊόντα Nestlé!

ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, ΓΑΛΑΞΙΑΣ, MY MARKET, ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΑΣΟΥΤΗΣ, ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΑΕ, SUPER MARKET ΚΡΗΤΙΚΟΣ, ΜΑΡΚΕΤ-ΙΝ, ΜΕΡΙΜΝΑ ΑΕΕ, ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΙΚΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΜΕΛΗ ΕΛΟΜΑΣ - Ελληνικός Όμιλος Αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ

Νοιάzομαι tip: Τα κουπόνια δε συνδυάζονται με άλλο κουπόνι ή προσφορά και δεν ανταλλάσσονται με χρήματα. Δες αναλυτικά τους όρους χρήσης των κουπονιών εδώ.


Πού μπορώ να βρω κουπόνια και προσφορές;

Σε μια προσπάθεια να στηρίζουμε τους καταναλωτές μας σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, πραγματοποιούμε συχνά προωθητικές ενέργειες σε πολλά από τα αγαπημένα προϊόντα μας στην Ελλάδα. Αναζήτησέ τες στα ράφια των σούπερ μάρκετ, στο www.nestlenoiazomai.gr, στις ιστοσελίδες των προϊόντων μας ή ακολούθησε μας στις σελίδες μας στο facebook και στο twitter για πιο άμεση ενημέρωση.


Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Nestlé;

Με μεγάλη χαρά αναμένουμε τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σου! Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη σελίδα επικοινωνίας, πατώντας Επικοινώνησε Μαζί μας στο επάνω δεξιά μέρος της σελίδας και να μας στείλεις το μήνυμα σου ή να μας καλέσεις 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στα τηλέφωνα 800 11 68068 (κλήση χωρίς χρέωση από σταθερό) ή στο 210 68 44 824 (κλήση με χρέωση από κινητό). Εναλλακτικά μπορείς να μας στείλεις email στο contact.noiazomai@gr.nestle.com. Σε κάθε περίπτωση, θα εξετάσουμε άμεσα την επικοινωνία σου και θα επανέλθουμε το συντομότερο για την εξυπηρέτηση σου.

Για πληροφορίες, ερωτήσεις, υποδείξεις, σχόλια ή παράπονα σχετικά με την εταιρεία και τα προϊόντα μας στην Ελλάδα μπορείς να επικοινωνείς με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της Nestlé Ελλάς:

1. Χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται.

2. Στέλνοντας email στη διεύθυνση nestle.consumers@gr.nestle.com

3. Καλώντας μας 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στα τηλέφωνα 800-11-68068 (από σταθερό χωρίς χρέωση) και 210-6844824 (από κινητό με χρέωση). Η ομάδα του Τμήματος Εξυπηρέτησης Καταναλωτών θα σου απαντήσει το συντομότερο δυνατό. Τα στοιχεία επικοινωνίας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της εταιρείας μας αναγράφονται σε όλες τις συσκευασίες των προϊόντων μας.


Πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες για τη Nestlé;

Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στην επίσημη ιστοσελίδα της Nestlé www.nestle.gr.


Πού θα βρω πληροφορίες σχετικά με τα συστατικά των προϊόντων της Nestlé;

Στα προϊόντα μας τίποτα δε μένει κρυφό. Όλα τα συστατικά και η θρεπτική αξία του προϊόντος αναγράφονται ξεκάθαρα στην ετικέτα του. Μάλιστα απεικονίζουμε την πληροφορία μέσω του ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟΥ ΟΔΗΓΟΥ που θα βρεις σε όλα τα πακέτα μας. Πρόκειται για ένα αποκλειστικό σύστημα απεικόνισης των διατροφικών πληροφοριών που κάνει την πληροφορία πιο ξεκάθαρη και κατανοητή. Έτσι, με απλό τρόπο εντοπίζεις τις πληροφορίες που χρειάζεσαι ώστε να επιλέξεις το προϊόν που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες. Είμαστε υπέρμαχοι της σωστής και έγκυρης ενημέρωσης και γι’ αυτό συστήνουμε προσεκτική ανάγνωση των ετικετών των τροφίμων σαν τον καλύτερο και ασφαλέστερο τρόπο γνώσης για τα συστατικά, ώστε να κάνουμε σωστές επιλογές προς όφελος της υγείας μας.


Θέλω να δουλέψω στη Nestlé. Πού μπορώ να βρω τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας;

Αναζητούμε πάντοτε ανθρώπους με ικανότητες και κίνητρο για να δουλέψουν μαζί μας. Μπορείς να βρεις τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας εδώ. Ειδικά για το ζήτημα της νεανικής απασχόλησης, ανακοινώσαμε στις 15 Νοεμβρίου 2013 την πρωτοβουλία Nestlé needs YOUth, που θα προσφέρει 20.000 ευκαιρίες για απασχόληση και πρακτική εξάσκηση σε νέους κάτω τω 30 ετών μέσα στα επόμενα τρία χρόνια στην Ευρώπη. Περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία Nestlé needs YOUth εδώ.


Πώς θα μπορούσα να λάβω περισσότερες συμβουλές διατροφής;

Στείλε μας e-mail στο noiazomai@gr.nestle.com και ο διατροφολόγος μας θα απαντήσει σύντομα.


Ποια είναι η διατροφική αξία των προϊόντων της Nestlé;

Στη Nestlé πιστεύουμε ότι η σωστή διατροφή είναι βάση για καλή υγεία. Τα προϊόντα της Nestlé υπάγονται σε διαρκείς ποιοτικούς και διατροφικούς ελέγχους και συνεχώς δημιουργούνται νέες συνταγές ή και βελτιώνονται οι παλιές, έτσι ώστε να παραχθούν προϊόντα με καλύτερο διατροφικό προφίλ που ανταποκρίνονται πλήρως στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής και στις σύγχρονες απαιτήσεις της επιστήμης και των καταναλωτών. Ελέγχονται όλες οι συνταγές τόσο για τα γευστικά, όσο και τα διατροφικά τους χαρακτηριστικά. Στόχος μας είναι η ανάπτυξη νέων, αξιόπιστων, γευστικών και πάνω απ’ όλα ποιοτικών προϊόντων. Ορισμένες δράσεις της Nestlé προς την κατεύθυνση αυτή είναι:

• Μείωση ζάχαρης, λιπαρών, κορεσμένων λιπαρών, αλατιού και αφαίρεση trans λιπαρών από τις συνταγές μας.

• Εμπλουτισμός βρεφικών κρεμών με προβιοτικά που βοηθούν στην καλή υγεία του εντέρου και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος του παιδιού.

• Μείωση ή και αφαίρεση ζάχαρης και αλατιού από συνταγές βρεφικών τροφών, για να αποκτά το παιδί υγιείς διατροφικές συνήθειες από μικρή ηλικία.

• Όλη η γκάμα των δημητριακών πρωινού της Nestlé είναι ολικής άλεσης και εμπλουτισμένη με βιταμίνες και μέταλλα. Συμβάλλουν έτσι, στην ημερήσια πρόσληψη σε φυτικές ίνες και θρεπτικά στοιχεία.

• Προϊόντα καφέ χωρίς καφεΐνη, με την αποκαφεϊνοποίηση να γίνεται με τη χρήση νερού σαν φυσικό διαλύτη και όχι τη χρήση οργανικών χημικών διαλυτών.


Πώς εξασφαλίζουμε την καλύτερη γεύση στα προϊόντα σου;

Στη Nestlé πιστεύουμε στη σωστή διατροφή χωρίς όμως να κάνουμε συμβιβασμούς στη γεύση. Η γεύση για όλους τους καταναλωτές είναι η κινητήριος δύναμη αγοράς και απαραίτητη προϋπόθεση για μια σωστή διατροφή. Θέλουμε τα προϊόντα μας να είναι τα γευστικότερα της αγοράς και συνάμα να έχουν την καλύτερη θρεπτική αξία. Πώς το πετυχαίνουμε αυτό; Με τη κατάλληλη έρευνα και τη μοναδική τεχνολογία που διαθέτει η εταιρεία. Κάθε προϊόν μας αξιολογείται τόσο για τη διατροφική του αξία, όσο και για τη γεύση του, με τη στρατηγικής σημασίας για μας μέθοδο 60/40+. Αυτό σημαίνει ότι οι ίδιοι οι καταναλωτές δοκιμάζουν τα προϊόντα σε σύγκριση με αντίστοιχα προϊόντα της αγοράς, με τυφλές γευστικές δοκιμές, δηλαδή χωρίς να γνωρίζουν τη μάρκα του προϊόντος. Στόχος μας είναι το 60% όσων δοκιμάσουν το προϊόν μας να το προτιμήσουν σε σχέση με κάποιο άλλο προϊόν. Αν δε το πετύχουμε, τότε επαναξιολογούμε το προϊόν και τροποποιούμε τη συνταγή του μέχρι να ικανοποιήσουμε τους καταναλωτές μας. Με τον τρόπο αυτό, εξασφαλίζουμε ότι το προϊόν που θα φθάσει στην αγορά έχει υψηλή διατροφική αξία και υπέροχη γεύση που προτιμούν οι καταναλωτές μας.


Για το NestléNoiazomai App

Μπορώ να εκτυπώσω κουπόνια μέσω του NestléNoiazomai App;

Στο NestléNoiazomai App δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης κουπονιών. Η διαδικασία εκτύπωσης κουπονιών αφορά την εφαρμογή σε υπολογιστές. Με το NestléNoiazomai App μπορείς να φωτογραφίσεις τις αποδείξεις των αγορών σου από τα supermarkets και να κερδίσεις πόντους επιβράβευσης για τις αγορές σου. Με τους πόντους αυτούς, μπορείς να δημιουργήσεις επιπλέον προσωπικά εκπτωτικά κουπόνια για τα προϊόντα Nestlé που εσύ προτιμάς, μέσα από το desktop ή το laptop σου στο www.nestlenoiazomai.gr


Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας εάν έχω κάποιο πρόβλημα;

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας της εφαρμογής, στο πεδίο «Επικοινώνησε μαζί μας» γράφοντάς μας το μήνυμά σου ή να μας καλέσεις 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στα τηλέφωνα 800-11-68068 (από σταθερό χωρίς χρέωση) και 210-6844824 (από κινητό με χρέωση).
Εναλλακτικά, μπορείς να μας στείλεις email στο contact.noiazomai@gr.nestle.com. Σε κάθε περίπτωση θα εξετάσουμε άμεσα την επικοινωνία σου και θα επανέλθουμε το συντομότερο για την εξυπηρέτηση σου.


Πώς συνδέομαι στο λογαριασμό μου στο Noiazomai μέσω του App;

Αν είσαι ήδη μέλος στο Noiazomai, για να συνδεθείς στο NestléNoiazomai App χρησιμοποίησε το email και τον κωδικό που έχεις κάνει εγγραφή στο NestléNoiazomai. Αν όμως δεν είσαι μέλος, τότε μπορείς να δημιουργήσεις ένα νέο λογαριασμό, κατ’ ευθείαν μέσα από την εφαρμογή. Η εγγραφή σου στο nestlenoiazomai.gr είναι εύκολη και γρήγορη, αν ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα.
Όταν ανοίγεις το Νestlénoiazomai App επιλέγεις το κουμπί «Εγγραφή» και έπειτα πληκτρολογείς «όνομα χρήστη», «κωδικό χρήστη» επιβεβαιώνεις τον κωδικό σου.
Εφόσον συμφωνείς με τους όρους να γίνεις μέλος στη σελίδα μας, σου μένει μόνο ένα βήμα. Πάτησε το πλήκτρο με την επιλογή Εγγραφή και άμεσα θα λάβεις ένα email από το Νοιάζομαι το οποίο περιέχει ένα σύνδεσμο ενεργοποίησης ώστε να τον ακολουθήσεις και να επιβεβαιώσεις το λογαριασμό σου. Πλέον ανήκεις στην οικογένεια του nestlenoiazomai.gr!
Εάν δε λάβεις το email ενεργοποίησης στα εισερχόμενα mails σου, έλεγξε στο πεδίο των "Junk Mails" ή στα "Ανεπιθύμητα". Αν δεν το βρίσκεις ούτε εκεί τότε επικοινώνησε μαζί μας για να ενεργοποιήσουμε εμείς τον λογαριασμό σου.


Χρειάζομαι νέο email και κωδικό εισόδου για να συνδεθώ στο App;

Αν είσαι ήδη μέλος στο NestléNoiazomai, για να συνδεθείς στο NestléNoiazomai App χρησιμοποίησε απλά τα ήδη υπάρχοντα στοιχεία εισόδου σου στο site του NestléNoiazοmai.


Πώς κερδίζω πόντους επιβράβευσης από τις αγορές μου;

Για να κερδίσεις πόντους θα πρέπει να φωτογραφίσεις τις αποδείξεις των αγορών σου και να ακολουθήσεις την παρακάτω απλή διαδικασία: 1. Συνδέσου στο NestléNoiazomai App 2. Επίλεξε από το βασικό μενού του App το «Συλλογή Πόντων» 3. Φωτογράφισε την απόδειξη 4. Υπογράμμισε τα προϊόντα Nestlé που περιέχονται στην απόδειξή σου 5. Υπογράμμισε το όνομα και τη διεύθυνση του καταστήματος 6. Υπογράμμισε τον αριθμό της απόδειξης 7. Υπογράμμισε τον αριθμό ταμείου 8. Υπογράμμισε την ημερομηνία 9. Πάτησε Kαταχώρηση. Εφόσον ή απόδειξη σου είναι έγκυρη, μέσα σε 72 ώρες οι πόντοι σου θα έχουν προστεθεί στο λογαριασμό σου. Δες το βίντεο που έχουμε ετοιμάσει με τη διαδικασία καταχώρησης.


Μπορώ να αξιοποιήσω μια απόδειξη για διαφορετικούς λογαριασμούς μέλους Noiazomai;

Κάθε απόδειξη καταχωρείται ως μοναδική και αφορά αποκλειστικά έναν λογαριασμό χρήστη Noiazomai.


Πώς εξαργυρώνω τους πόντους που κέρδισα;

Εξαργύρωσε τους πόντους σου φτιάχνοντας τα δικά σου εκπτωτικά κουπόνια για τα αγαπημένα σου προϊόντα Nestlé. Επίλεξε «Φτιάξε το κουπόνι σου» κάτω από τη βασική κατηγορία «Επιβράβευση». Διάλεξε την Κατηγορία Προϊόντος, τη Μάρκα και το Προϊόν που επιθυμείς, τους πόντους που θέλεις να εξαργυρώσεις και έτσι έφτιαξες το δικό σου κουπόνι επιβράβευσης!

Πάτησε «Προσθήκη» για να το προσθέσεις στο καρότσι σου και εκτύπωσέ το. Όσους περισσότερους πόντους επιβράβευσης έχεις συγκεντρώσει, τόσο μεγαλύτερη έκπτωση απολαμβάνεις. Επωφελήσου από τους πόντους σου και φτιάξε το δικό σου κουπόνι τώρα!


Σε ποια σούπερ μάρκετ μπορώ να εξαργυρώσω τα κουπόνια μου;

Επισκέψου ένα από τα παρακάτω καταστήματα σούπερ μάρκετ, εξαργύρωσε τα εκπτωτικά κουπόνια ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ και επωφελήσου από εκπτώσεις στα αγαπημένα σου προϊόντα Nestlé!

ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, ΓΑΛΑΞΙΑΣ, MY MARKET, ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΑΣΟΥΤΗΣ, ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΑΕ, SUPER MARKET ΚΡΗΤΙΚΟΣ, ΜΑΡΚΕΤ-ΙΝ, ΜΕΡΙΜΝΑ ΑΕΕ, ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΙΚΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΜΕΛΗ ΕΛΟΜΑΣ - Ελληνικός Όμιλος Αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ

Νοιάzομαι tip: Τα κουπόνια δε συνδυάζονται με άλλο κουπόνι ή προσφορά και δεν ανταλλάσσεται με χρήματα. Δες αναλυτικά τους όρους χρήσης των κουπονιών εδώ.


Πότε θα περαστούν στο λογαριασμό μου οι πόντοι που κέρδισα;

Εφόσον η απόδειξη είναι έγκυρη, οι πόντοι επιβράβευσης που κέρδισες θα προστεθούν στο προφίλ σου εντός 72 ωρών (3 μέρες) από την ώρα καταχώρησης. Μέσω email ή Push notification θα ενημερώνεσαι ότι οι πόντοι σου προστέθηκαν.


Φωτογράφισα και έστειλα την απόδειξη μου αλλά δεν πήρα πόντους. Τι μπορώ να κάνω;

Στην περίπτωση που η καταχώρηση της απόδειξής σου δεν είναι επιτυχημένη, θα σου έχουμε στείλει email ή Push notification με τον λόγο. Εάν χρειάζεσαι οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας του App ή του site και εμείς θα σε βοηθήσουμε να λάβεις τους πόντους σου. Η απόδειξη θα πρέπει να φυλάσσεται μέχρι να επιβεβαιωθεί ότι είναι έγκυρη και ευδιάκριτη.


Δεν έχω ενημερωθεί για τους πόντους που κέρδισα και τώρα πέταξα την απόδειξή μου. Τι μπορώ να κάνω για να πάρω τους πόντους μου;

Θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας, για να μας δώσεις περισσότερα στοιχεία σχετικά με την απόδειξη και να σε βοηθήσουμε να λάβεις τους πόντους σου. Ωστόσο, η απόδειξη θα πρέπει να φυλάσσεται μέχρι να επιβεβαιωθεί ότι είναι έγκυρη και ευδιάκριτη.


Από ποια καταστήματα μπορώ να φωτογραφίσω τις αποδείξεις;

Μπορείς να φωτογραφίσεις και να καταχωρήσεις την απόδειξή σου από τις αγορές σου σε όλες τις αλυσίδες supermarkets, αρκεί να αναγράφεται αναλυτικά το προϊόν Nestlé που αγόρασες.


Ποια προϊόντα πρέπει να υπογραμμίσω/επιλέξω στην απόδειξη;

Στην απόδειξή σου πρέπει να επιλέξεις μόνο προϊόντα Nestlé, ώστε να κερδίσεις πόντους επιβράβευσης. Τα επιλεγμένα προϊόντα άλλων εταιρειών δε συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιβράβευσης.


Πόσες μέρες έχω στη διάθεσή μου για να αποστείλω την φωτογραφία από την απόδειξη των αγορών μου;

Η εκάστοτε απόδειξη θα πρέπει να καταχωρείται στο NestléNoiazomai App το αργότερο μέχρι και 10 ημέρες από την αναγραφόμενη ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης ώστε να είναι έγκυρη. Σε άλλη περίπτωση η απόδειξη θα θεωρείται άκυρη.


Υπάρχει περιορισμός στον αριθμό προϊόντων Nestlé που μπορώ να επιλέξω πάνω στην απόδειξή μου;

Ο μέγιστος αριθμός προϊόντων Nestlé που μπορούν να επιλεγούν σε μια απόδειξη ανέρχεται στα 10 τεμάχια. Αν έχεις περισσότερα, προτείνουμε να επιλέξεις τα προϊόντα με τη μεγαλύτερη αξία.


Πόσες αποδείξεις από αγορές μπορώ να στείλω για να κερδίσω πόντους;

Ο μέγιστος αριθμός των αποδείξεων που μπορείς να καταχωρήσεις σε διάστημα 7 ημερών ανέρχεται στις 7 αποδείξεις.


Πόσους πόντους μπορώ να κερδίσω από τις αποδείξεις μου;

Ο μέγιστος αριθμός πόντων που μπορείς να κερδίσεις στη διάρκεια μίας εβδομάδας ορίζεται σε 2.500 ανά χρήστη.


Τι μπορώ να κάνω αν η απόδειξή μου είναι πολύ μεγάλη και δεν μπορώ να την βγάλω φωτογραφία;

Βεβαιώσου ότι η απόδειξη χωράει στη φωτογραφία και ότι στη φωτογραφία τα προϊόντα είναι ευκρινή. Στη συνέχεια, χρησιμοποίησε το zoom για να επιλέξεις τα προϊόντα Nestlé που επιθυμείς. Μπορείς να διπλώσεις την απόδειξη στα σημεία που δεν περιλαμβάνονται τα στοιχεία που απαιτούνται για την καταχώρησή της.


Δεν επιθυμώ να λαμβάνω push notifications, πως θα ενημερώνομαι για τους πόντους που κερδίζω;

Μπορείς να ελέγχεις τους πόντους που προστίθενται στον λογαριασμό σου κάθε φορά που συνδέεσαι στο NestléNoiazomai App, αλλά και μέσω του www.nestlenoiazomai.gr ελέγχοντας το προφίλ σου.


Χρειάζεται να έχω πρόσβαση στο Internet για να καταχωρήσω την απόδειξή μου;

Προκειμένου να ολοκληρώσεις τη διαδικασία καταχώρησης της απόδειξής σου, θα πρέπει να έχεις πρόσβαση στο Internet, είτε μέσω wifi, είτε μέσω δεδομένων.


Γιατί ζητείται πρόσβαση στην τοποθεσία μου από την εφαρμογή;

Η ενεργοποίηση των υπηρεσιών θέσης ζητείται για να λαμβάνεις επιπλέον ενημερώσεις σχετικά με προσφορές που αφορούν την τοποθεσία σου.


Γιατί μου ζητάτε να εισάγω στοιχεία από την απόδειξη αγοράς;

Η εισαγωγή των στοιχείων της απόδειξης αγοράς απαιτείται ώστε να επιβεβαιώσουμε τη μοναδικότητα της απόδειξης και ότι έχει πραγματοποιηθεί η αγορά προϊόντων Nestlé, ώστε να μπορέσουμε να σου αποδώσουμε τους πόντους επιβράβευσης που αντιστοιχούν στις αγορές σου.


Μπορώ να μεταφέρω τους πόντους μου σε άλλο χρήστη;

Οι πόντοι που κερδίζεις είναι προσωπικοί και δεν μπορούν να μεταβιβαστούν ή να εκχωρηθούν σε οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο.


Πότε λήγουν οι πόντοι μου;

Οι πόντοι επιβράβευσης έχουν διάρκεια χρήσης για δύο (2) χρόνια από την απόκτησή τους.


Οι προωθητικές συσκευασίες κερδίζουν πόντους επιβράβευσης;

Οι προωθητικές συσκευασίες συμμετέχουν κανονικά στο πρόγραμμα επιβράβευσης.


Όταν πάω να υπογραμμίσω ένα προϊόν Nestlé υπογραμμίζονται μαζί και άλλα προϊόντα. Υπάρχει πρόβλημα;

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτό, αρκεί στην υπογραμμισμένη περιοχή να υπάρχει και το προϊόν Nestlé. Εμείς ελέγχουμε την απόδειξη και θα καταχωρήσουμε τους αντίστοιχους πόντους σου.