Καλέστε μας απο σταθερό 800 1168 068
Καλέστε μας απο κινητό 2106844824
Συνδέσου μαζί μας

Συχνές Ερωτήσεις

Πως κάνω εγγραφή Δες το Βίντεο

Η εγγραφή σου στο nestlenoiazomai.gr δεν θα σου πάρει πάνω από ένα λεπτό αν ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα. Επισκέπτεσαι στην σελίδα του nestlenoiazomai.gr κάνεις κλικ στην επιλογή «Εγγραφή», έπειτα πληκτρολογείς «όνομα χρήστη», «κωδικό χρήστη» επιβεβαιώνεις τον κωδικό σου. Εφόσον το διακριτικό ασφάλειας ενεργοποιηθεί τότε κλικάρεις ότι συμφωνείς με τους όρους να γίνεις μέλος στη σελίδα μας. Τώρα σου μένει μόνο ένα βήμα το πλήκτρο με την επιλογή Εγγραφή. Άμεσα θα λάβεις ένα email από το Νοιάζομαι το οποίο περιέχει ένα σύνδεσμο ενεργοποίησης ώστε να τον ακολουθήσεις και να επιβεβαιώσουμε το λογαριασμό σου. Πλέον ανήκεις στην οικογένεια του nestlenoiazomai.gr!


Μου διέφυγε το email ενεργοποίησης, τι κάνω;

Έχασες το email ενεργοποίησης; Μπορείς να ζητήσεις νέο σύνδεσμο ενεργοποίησης από εδώ. Θα λάβεις στο email με το οποίο έχεις πραγματοποιήσει την είσοδο σου το link και πραγματοποιείς την διαδικασία εισόδου.


Ξέχασα το συνθηματικό μου. Τι μπορώ να κάνω;

Επιλέγοντας να κάνεις login δηλαδή το κουμπί «Σύνδεση» υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξεις «Ξέχασα το συνθηματικό μου». Αμέσως θα σου σταλεί στο email με το οποίο έχεις κάνει την εγγραφή σου ένας σύνδεσμος μέσα από τον οποίο θα μπορέσεις να εισάγεις το νέο σου συνθηματικό. Μόλις ολοκληρώσεις τη διαδικασία θα κάνεις login με το νέο σου συνθηματικό.

Σημαντική σημείωση: Ο σύνδεσμος για αλλαγή συνθυματικού λειτουργεί μόνο μία φορά. Σε περίπτωση που δεν είναι πλέον διαθέσιμος, θα χρειαστεί να ξεκινήσεις τη διαδικασία από την αρχή.


Πως μπορώ να ενεργοποιήσω ξανά το λογαριασμό μου;

Για να ενεργοποιήσετε ξανά ένα λογιασμό για τον οποίο έχετε επιλέξει «Κατάργηση» θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα από την φόρμα επικοινωνίας.


Πως συλλέγω και εξαργυρώνω πόντους Δες το Βίντεο

Η Nestle σε βοηθάει να συλλέξεις εύκολα και γρήγορα πόντους, αρχικά με την εγγραφή σου στο nestlenoiazomai.gr σου κάνουμε δώρο 150 πόντους καλωσορίζοντας σε έτσι στην οικογένεια της εταιρείας Nestle. Μπορείς ακόμα να κερδίσεις ακόμα 150 πόντους με την πλήρη ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής. Καθώς δεν αρκούμαστε μόνο σε αυτό μας το δώρο ανά τακτά χρονικά διαστήματα θα καλείσαι να λάβεις μέρος σε διαφορές ενέργειες που θα διοργανώνει η εταιρεία για τα μέλη του nestlenoiazomai.gr προσφέροντας σου διαδραστικά περισσότερους πόντους εξαργύρωσης. Αν θέλεις να εξαργυρώσεις τους πόντους σου ο τρόπος είναι πολύ απλός, επισκέψου την επίσημη σελίδα του nestlenoiazomai.gr «Φτιάξε το κουπόνι σου» κάτω από την κατηγορία «Επιβράβευση» και διάλεξε τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν μέσα από μια μεγάλη ποικιλία.

Για την καλύτερη εμπειρία χρήσης, προτείνουμε να τοποθετείς μέχρι 8 κουπόνια τη φορά!


Που μπορώ να βρω κουπόνια και προσφορές;

Σε μια προσπάθεια να στηρίξουμε τους καταναλωτές μας σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, πραγματοποιούμε συχνά προωθητικές ενέργειες σε πολλά από τα αγαπημένα προϊόντα μας στην Ελλάδα. Αναζήτησε τις στα ράφια των σούπερ μάρκετ, στο www.nestlenoiazomai.gr , στις ιστοσελίδες των προϊόντων μας ή ακολούθησε μας στις σελίδες μας στο facebook και στο twitter για πιο άμεση ενημέρωση.


Ποια είναι τα συνεργαζόμενα καταστήματα Vodafone για την εκτύπωση των κουπονιών;

Δες εδώ τα καταστήματα Vodafone που μπορείς να επισκεφθείς και να εκτυπώσεις κουπόνια ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ εντελώς δωρεάν, ακόμα και αν δεν είσαι συνδρομητής Vodafone!

Για την καλύτερη εμπειρία χρήσης, προτείνουμε να τοποθετείς μέχρι 8 κουπόνια τη φορά!


Πως θα τυπώσω τα κουπόνια που έχω επιλέξει; Δες το Βίντεο

Για να μπορέσεις να τυπώσεις τα κουπόνια που έχεις επιλέξει στο καλάθι σου, είναι απαραίτητο να κατεβάσεις και να εγκαταστήσεις στον υπολογιστή σου, την εφαρμογή που απαιτείται για την εκτύπωση των κουπονιών σου.
Αν ακόμα δεν έχεις κατεβάσει την εφαρμογή, κάν'το από εδώ: (για Mac ή Windows) Όταν πατήσεις τελική εκτύπωση και εμφανιστεί το μήνυμα να κατεβάσεις την εφαρμογή για pc ή mac, θα πρέπει να ακολουθήσεις τα βήματα για να ολοκληρώσεις σωστά την εγκατάσταση της εφαρμογής.

Επίσης μπορείς να εκτυπώσεις τα κουπόνια σου δωρεάν σε κατάστημα της Vodafone, αρκεί να θυμάσαι το password και το email που έχεις περάσει κατά την εγγραφή σου στο www.nestlenoiazomai.gr .

Δες τα καταστήματα εδώ.

Την επόμενη φορά που θα εκτυπώσεις δεν θα χρειαστεί η παραπάνω διαδικασία, μόνο να βεβαιωθείς ότι η εφαρμογή εκτύπωσης είναι ενεργοποιημένη.

Για την καλύτερη εμπειρία χρήσης, προτείνουμε να τοποθετείς μέχρι 8 κουπόνια τη φορά!


Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Nestlé;

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη σελίδα επικοινωνίας και να μας στείλεις το μήνυμα σου ή να μας καλέσεις στα τηλέφωνα που είναι διαθέσιμα. Εναλλακτικά μπορείς να μας στείλεις email στο contact.noiazomai@gr.nestle.com. Σε κάθε περίπτωση θα εξετάσσουμε άμεσα την επικοινωνία σου και θα επανέλθουμε το συντομότερο για την εξυπηρέτηση σου.

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

Για πληροφορίες, ερωτήσεις, υποδείξεις, σχόλια ή παράπονα σχετικά με την εταιρεία και τα προϊόντα μας στην Ελλάδα μπορείς να επικοινωνείς με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της Nestlé Ελλάς:

1. Χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται εδώ.

2. Στέλνοντας email στη διεύθυνση nestle.consumers@gr.nestle.com

3. Καλώντας στα τηλέφωνα 800-11-68068 (από σταθερό χωρίς χρέωση) και 210-6844824 (από κινητό με χρέωση).

Η ομάδα του Τμήματος Εξυπηρέτησης Καταναλωτών θα σου απαντήσει το συντομότερο δυνατό. Τα στοιχεία επικοινωνίας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της εταιρείας μας αναγράφονται σε όλες τις συσκευασίες των προϊόντων μας.


Που μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες για τη Nestlé;

Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στην επίσημη ιστοσελίδα της Nestlé www.nestle.gr.


Που θα βρω πληροφορίες σχετικά με τα συστατικά των προϊόντων της Nestlé;

Στα προϊόντα μας τίποτα δε παραμένει κρυφό. Όλα τα συστατικά και η θρεπτική αξία του προϊόντος αναγράφονται ξεκάθαρα στην ετικέτα του. Μάλιστα την πληροφορία αυτή την κάνουμε ακόμα κατανοητή για σένα μέσω του ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟΥ ΟΔΗΓΟΥ που θα βρείς σε όλα τα πακέτα μας. Πρόκειται για ένα αποκλειστικό σύστημα απεικόνισης των διατροφικών πληροφοριών που κάνει τη πληροφορία πιο ξεκάθαρη και κατανοητή. Έτσι με απλό τρόπο εντοπίζεις τις πληροφορίες που χρειάζεσαι ώστε να επιλέξεις το προϊόν που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες. Είμαστε υπέρμαχοι της σωστής και έγκυρης ενημέρωσης και γι’ αυτό συστήνουμε προσεκτική ανάγνωση των ετικετών των τροφίμων σαν τον καλύτερο και ασφαλέστερο τρόπο γνώσης για τα συστατικά ώστε να κάνουμε σωστές επιλογές προς όφελος της υγείας μας.


Θέλω να δουλέψω στη Nestlé. Που μπορώ να βρω τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας;

Αναζητούμε πάντοτε ανθρώπους με ικανότητες και κίνητρο για να δουλέψουν μαζί μας. Ειδικά για το ζήτημα της νεανικής απασχόλησης, ανακοινώσαμε στις 15 Νοεμβρίου 2013 την πρωτοβουλία Nestlé needs YOUth, που θα προσφέρει 20.000 ευκαιρίες για απασχόληση και πρακτική εξάσκηση σε νέους κάτω τω 30 ετών μέσα στα επόμενα τρία χρόνια στην Ευρώπη. Περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία Nestlé needs YOUth εδώ.


Πως θα μπορούσα να λάβω περισσότερες συμβουλές διατροφής;

Στείλε e-mail στο noiazomai@gr.nestle.com και ο διατροφολόγος μας θα απαντήσει σύντομα.


Ποια είναι η διατροφική αξία των προϊόντων της Nestlé;

Στη Nestlé πιστεύουμε ότι η σωστή διατροφή είναι βάση για καλή υγεία. Τα προϊόντα της Nestlé υπάγονται σε διαρκείς ποιοτικούς και διατροφικούς ελέγχους και συνεχώς δημιουργούνται νέες συνταγές ή και βελτιώνονται οι παλιές έτσι ώστε να παραχθούν προϊόντα με καλύτερο διατροφικό προφίλ που ανταποκρίνονται πλήρως στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής και στις σύγχρονες απαιτήσεις της επιστήμης και των καταναλωτών. Ελέγχονται όλες οι συνταγές τόσο για τα γευστικά όσο και τα διατροφικά τους χαρακτηριστικά. Στόχος μας είναι η ανάπτυξη νέων, αξιόπιστων, γευστικών και πάνω απ’ όλα ποιοτικών προϊόντων. Ορισμένες δράσεις της Nestlé προς την κατεύθυνση αυτή είναι:

• Μείωση ζάχαρης, λιπαρών, κορεσμένων λιπαρών, αλατιού και αφαίρεση trans λιπαρών από τις συνταγές μας.

• Εμπλουτισμός βρεφικών κρεμών με προβιοτικά που βοηθούν στην καλή υγεία του εντέρου και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος του παιδιού.

• Μείωση ή και αφαίρεση ζάχαρης και αλατιού από συνταγές βρεφικών τροφών. Για να αποκτά το παιδί υγιείς διατροφικές συνήθειες από μικρή ηλικία.

• Δημιουργία παγωτών χωρίς λιπαρά και ζάχαρη και ιδιαίτερα παιδικά παγωτά με 70% γάλα, 30% λιγότερη ζάχαρη και 50% λιγότερα λιπαρά σε σχέση με τα υπόλοιπα παγωτά της γκάμας.

• Όλη η γκάμα των δημητριακών πρωινού της Nestlé είναι ολικής άλεσης και εμπλουτισμένα με βιταμίνες και μέταλλα. Συμβάλλουν έτσι στην ημερήσια πρόσληψη σε φυτικές ίνες και θρεπτικά στοιχεία.

• Προϊόντα καφέ χωρίς καφεΐνη, με την αποκαφεϊνοποίηση να γίνεται με τη χρήση νερού σαν φυσικό διαλύτη και όχι τη χρήση οργανικών χημικών διαλυτών.


Πως εξασφαλίζουμε την καλύτερη γεύση στα προϊόντα σου;

Στη Nestlé πιστεύουμε στη σωστή διατροφή χωρίς όμως να κάνουμε συμβιβασμούς στη γεύση. Η γεύση για όλους τους καταναλωτές είναι η κινητήριο δύναμη αγοράς και απαραίτητη προϋπόθεση για μια σωστή διατροφή. Θέλουμε τα προϊόντα μας να είναι τα γευστικότερα της αγοράς και συνάμα να έχουν την καλύτερη θρεπτική αξία. Πώς το πετυχαίνουμε αυτό; Με τη κατάλληλη έρευνα και την μοναδική τεχνολογία που διαθέτει η εταιρεία. Κάθε προϊόν μας αξιολογείται τόσο για τη διατροφική του αξία όσο και για τη γεύση του, με τη στρατηγικής σημασίας για μας μέθοδο 60/40+. Αυτό σημαίνει ότι οι ίδιοι οι καταναλωτές δοκιμάζουν τα προϊόντα σε σύγκριση με αντίστοιχα προϊόντα της αγοράς, με τυφλές γευστικές δοκιμές, δηλαδή χωρίς να γνωρίζουν τη μάρκα του προϊόντος. Στόχος μας είναι το 60% όσων δοκιμάσουν το προϊόν μας να το προτιμήσουν σε σχέση με κάποιο άλλο προϊόν. Αν δε το πετύχουμε, τότε επαναξιολογούμε το προϊόν και τροποποιούμε τη συνταγή του μέχρι να ικανοποιήσουμε τους καταναλωτές μας. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζουμε ότι το προϊόν που θα φθάσει στην αγορά έχει υψηλή διατροφική αξία και υπέροχη γεύση που προτιμούν οι καταναλωτές μας.


Για το NestléNoiazomai App

Μπορώ να εκτυπώσω κουπόνια μέσω του NestléNoiazomai App;

Στο NestléNoiazomai App δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης κουπονιών. Η διαδικασία εκτύπωσης κουπονιών αφορά την εφαρμογή σε υπολογιστές. Με το NestléNoiazomai App μπορείς να φωτογραφίσεις τις αποδείξεις των αγορών σου από τα supermarkets και να κερδίσεις πόντους επιβράβευσης για τις αγορές σου. Με τους πόντους αυτούς μπορείς να δημιουργήσεις επιπλέον προσωπικά εκπτωτικά κουπόνια για τα προϊόντα Nestlé που εσύ προτιμάς, μέσα από το desktop ή το laptop σου στο www.nestlenoiazomai.gr


Πώς κερδίζω πόντους επιβράβευσης από τις αγορές μου;

Για να κερδίσεις πόντους θα πρέπει να φωτογραφίσεις τις αποδείξεις των αγορών σου και να ακολουθήσεις την παρακάτω απλή διαδικασία: 1) Φωτογράφισε την απόδειξη 2) Υπογράμμισε τα προϊόντα Nestlé που περιέχονται στην απόδειξή σου ( Νωρίτερα δες και θυμήσου όλα τα προϊόντα Nestlé) 3) Υπογράμμισε το όνομα και τη διεύθυνση του καταστήματος 4) Υπογράμμισε τον αριθμό της απόδειξης 5) Υπογράμμισε τον αριθμό ταμείου 6) Υπογράμμισε την ημερομηνία 7) Πάτησε καταχώρηση Εφόσον ή απόδειξη σου είναι έγκυρη, μέσα σε 72 ώρες οι πόντοι σου θα έχουν προστεθεί στο λογαριασμό σου.


Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας εάν έχω κάποιο πρόβλημα;

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας της εφαρμογής, στο πεδίο «Επικοινώνησε μαζί μας», γράφοντάς μας μήνυμα ή να μας καλέσεις στα τηλέφωνα 800-11-68068 (από σταθερό χωρίς χρέωση) και 210-6844824 (από κινητό με χρέωση).
Εναλλακτικά, μπορείς να μας στείλεις email στο https://www.nestlenoiazomai.gr/contact. Σε κάθε περίπτωση θα εξετάσουμε άμεσα την επικοινωνία σου και θα επανέλθουμε το συντομότερο για την εξυπηρέτηση σου.


Μπορώ να αξιοποιήσω μια απόδειξη για διαφορετικούς λογαριασμούς μέλους Noiazomai;

Κάθε απόδειξη καταχωρείται ως μοναδική και αφορά αποκλειστικά έναν λογαριασμό χρήστη Noiazomai.


Πως εξαργυρώνω τους πόντους που κέρδισα;

Με τους διαθέσιμους πόντους σου μπορείς να δημιουργήσεις επιπλέον εκπτωτικά κουπόνια για τα αγαπημένα σου προϊόντα Nestlé. Αν θέλεις να εξαργυρώσεις τους πόντους σου ο τρόπος είναι πολύ απλός. Επισκέψου την επίσημη σελίδα του nestlenoiazomai.gr «Φτιάξε το κουπόνι σου» κάτω από την κατηγορία «Επιβράβευση» και ανάλογα με τους διαθέσιμους πόντους σου, επίλεξε το προϊόν και την έκπτωση που επιθυμείς.


Πως συνδέομαι στο λογαριασμό μου στο Noiazomai μέσω του App;

Αν είσαι ήδη μέλος στο Noiazomai, για να συνδεθείς στο NestléNoiazomai App χρησιμοποίησε το email και τον κωδικό που έχεις κάνει εγγραφή στο NestléNoiazomai. Αν όμως δεν είσαι μέλος, τότε μπορείς να δημιουργήσεις ένα νέο λογαριασμό, κατ’ ευθείαν μέσα από την εφαρμογή. Η εγγραφή σου στο nestlenoiazomai.gr είναι εύκολη και γρήγορη, αν ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα.
Όταν ανοίγεις το Νestlénoiazomai App επιλέγεις το κουμπί «Εγγραφή» και έπειτα πληκτρολογείς «όνομα χρήστη», «κωδικό χρήστη» επιβεβαιώνεις τον κωδικό σου.
Εφόσον συμφωνείς με τους όρους να γίνεις μέλος στη σελίδα μας, σου μένει μόνο ένα βήμα. Πάτησε το πλήκτρο με την επιλογή Εγγραφή και άμεσα θα λάβεις ένα email από το Νοιάζομαι το οποίο περιέχει ένα σύνδεσμο ενεργοποίησης ώστε να τον ακολουθήσεις και να επιβεβαιώσεις το λογαριασμό σου. Πλέον ανήκεις στην οικογένεια του nestlenoiazomai.gr!
Εάν δε λάβεις το email ενεργοποίησης στα εισερχόμενα mails σου, έλεγξε στο πεδίο των "Junk Mails" ή στα "Ανεπιθύμητα". Αν δεν το βρίσκεις ούτε εκεί τότε επικοινώνησε μαζί μας για να ενεργοποιήσουμε εμείς τον λογαριασμό σου.


Χρειάζομαι νέο email και κωδικό εισόδου για να συνδεθώ στο App;

Αν είσαι ήδη μέλος στο NestléNoiazomai, για να συνδεθείς στο NestléNoiazomai App χρησιμοποίησε απλά τα ήδη υπάρχοντα στοιχεία εισόδου σου στο site του NestléNoiazοmai.


Πότε θα περαστούν στο λογαριασμό μου, οι πόντοι που κέρδισα;

Οι πόντοι επιβράβευσης που κέρδισες από την απόδειξή σου θα προστεθούν στο λογαριασμό σου εντός 72 ωρών (3 μέρες). Μέσω email ή notification θα ενημερώνεσαι ότι ο λογαριασμός σου είναι ενημερωμένος με νέους πόντους.


Φωτογράφισα και έστειλα την απόδειξη μου αλλά δεν πήρα πόντους. Τι μπορώ να κάνω;

Σε περίπτωση που η φωτογραφία της απόδειξής σου περιλαμβάνει έγκυρα στοιχεία σχετικά με τα προϊόντα Nestlé, οι πόντοι επιβράβευσης που κέρδισες από την απόδειξή σου θα προστεθούν στο λογαριασμό σου εντός 72 ωρών. Σε αντίθετη περίπτωση, θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας, για να μας δώσεις περισσότερα στοιχεία σχετικά με την απόδειξη και να σε βοηθήσουμε να λάβεις τους πόντους σου. Η απόδειξη θα πρέπει να φυλάσσεται μέχρι να επιβεβαιωθεί ότι είναι έγκυρη και ευδιάκριτη.


Δεν έχω ενημερωθεί για τους πόντους που κέρδισα και τώρα πέταξα την απόδειξή μου. Τι μπορώ να κάνω για να πάρω τους πόντους μου;

Θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας, για να μας δώσεις περισσότερα στοιχεία σχετικά με την απόδειξη και να σε βοηθήσουμε να λάβεις τους πόντους σου. Ωστόσο, η απόδειξη θα πρέπει να φυλάσσεται μέχρι να επιβεβαιωθεί ότι είναι έγκυρη και ευδιάκριτη.


Από ποια καταστήματα μπορώ να φωτογραφίσω τις αποδείξεις;

Μπορείς να φωτογραφίσεις και να καταχωρήσεις την απόδειξή σου από τις αγορές σου σε όλες τις αλυσίδες supermarkets εκτός από τα Lidl, αρκεί να αναγράφεται αναλυτικά το προϊόν Nestlé που αγόρασες.


Ποια προϊόντα πρέπει να υπογραμμίσω/επιλέξω στην απόδειξη;

Στην απόδειξή σου πρέπει να επιλέξεις μόνο προϊόντα Nestlé, ώστε να κερδίσεις πόντους επιβράβευσης. Τα επιλεγμένα προϊόντα άλλων εταιρειών δε συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιβράβευσης.


Πόσες μέρες έχω στη διάθεσή μου για να αποστείλω την φωτογραφία από την απόδειξη των αγορών μου;

Η εκάστοτε απόδειξη θα πρέπει να καταχωρείται στην Εφαρμογή το αργότερο μέχρι και 10 ημέρες από την αναγραφόμενη ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης ώστε να είναι έγκυρη. Σε άλλη περίπτωση η απόδειξη θα θεωρείται άκυρη.


Υπάρχει περιορισμός στον αριθμό προϊόντων Nestlé που μπορώ να επιλέξω πάνω στην απόδειξή μου;

Ο μέγιστος αριθμός προϊόντων Nestlé που μπορούν να επιλεγούν σε μια απόδειξη ανέρχεται στα 10 τεμάχια. Αν έχεις περισσότερα, προτείνουμε να επιλέξεις τα προϊόντα με τη μεγαλύτερη αξία.


Πόσες αποδείξεις από αγορές μπορώ να στείλω για να κερδίσω πόντους;

Ο μέγιστος αριθμός των αποδείξεων που μπορεί να καταχωρήσει ο χρήστης σε διάστημα 7 ημερών ανέρχεται στις 7 αποδείξεις.


Πόσους πόντους μπορώ να κερδίσω από τις αποδείξεις μου;

Ο μέγιστος αριθμός πόντων που μπορείς να κερδίσεις στη διάρκεια μίας εβδομάδας ορίζεται σε 2.500 ανά χρήστη.


Τι μπορώ να κάνω αν η απόδειξή μου είναι πολύ μεγάλη και δεν μπορώ να την βγάλω φωτογραφία;

Βεβαιώσου ότι η απόδειξη χωράει στη φωτογραφία και ότι στη φωτογραφία τα προϊόντα είναι ευκρινή. Στη συνέχεια, χρησιμοποίησε το Zoom για να επιλέξεις τα προϊόντα Nestlé που επιθυμείς.


Δεν επιθυμώ να λαμβάνω push notifications, πως θα ενημερώνομαι για τους πόντους που κερδίζω;

Μπορείς να ελέγχεις τους πόντους που προστίθενται στον λογαριασμό σου, κάθε φορά που συνδέεσαι στο NestléNoiazomai App, αλλά και μέσω του www.nestlenoiazomai.gr ελέγχοντας το προφίλ σου.


Χρειάζεται να έχω πρόσβαση στο Internet για να καταχωρήσω την απόδειξή μου;

Προκειμένου να ολοκληρώσεις τη διαδικασία καταχώρησης της απόδειξής σου, θα πρέπει να έχεις πρόσβαση στο Internet, είτε μέσω wifi, είτε μέσω δεδομένων.


Γιατί ζητείται πρόσβαση στην τοποθεσία μου από την εφαρμογή;

Η ενεργοποίηση των υπηρεσιών θέσης ζητούνται για να λαμβάνεις επιπλέον ενημερώσεις σχετικά με προσφορές που αφορούν την τοποθεσία σου.


Ποια στοιχεία της απόδειξης πρέπει να εισάγω;

Tα προϊόντα Nestlé που περιέχονται στην απόδειξή σου To όνομα και τη διεύθυνση του καταστήματος Tον αριθμό της απόδειξης Tον αριθμό ταμείου Την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης.
Δες εδώ το Βίντεο


Γιατί μου ζητάτε να εισάγω στοιχεία από την απόδειξη αγοράς;

Η εισαγωγή των στοιχείων της απόδειξης αγοράς απαιτείται ώστε να επιβεβαιώσουμε τη μοναδικότητα της απόδειξης και ότι έχει πραγματοποιηθεί η αγορά προϊόντων Nestlé, ώστε να μπορέσουμε να σου αποδώσουμε τους πόντους επιβράβευσης που αντιστοιχούν στις αγορές σου.


Μπορώ να μεταφέρω τους πόντους μου σε άλλο χρήστη;

Οι πόντοι που κερδίζεις είναι προσωπικοί και δεν μπορούν να μεταβιβαστούν ή να εκχωρηθούν σε οποιονδήποτε τρίτο πρόσωπο.


Πότε λήγουν οι πόντοι μου;

Οι πόντοι επιβράβευσης έχουν διάρκεια χρήσης για δύο (2) χρόνια από την απόκτησή τους.


Οι προωθητικές συσκευασίες κερδίζουν πόντους επιβράβευσης;

Οι προωθητικές συσκευασίες συμμετέχουν κανονικά στο πρόγραμμα επιβράβευσης.


Όταν πάω να υπογραμμίσω ένα προϊόν Nestlé υπογραμμίζονται μαζί και άλλα προϊόντα. Υπάρχει πρόβλημα;

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτό, αρκεί στην υπογραμμισμένη περιοχή να υπάρχει και το προϊόν Nestlé.