Εκτύπωση Άρθρου Tumblr

Tροφές που βοηθούν τους μυς σας κατά τη διάρκεια της άσκησης;

Το ξέρατε ότι υπάρχουν τροφές που χαρίζουν ενέργεια και βοηθούν το σώμα να «χτίσει» μυς; Κι όμως! Για εσάς που αθλείστε συστηματικά είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε ποιες τροφές πρέπει να εντάξετε στο καθημερινό σας μενού για μεγιστοποίηση του αποτελέσματος.

Καφές
Ναι, πριν πάτε στο γυμναστήριο, πιείτε μία κούπα καφέ! H προπόνηση γίνεται πιο ευχάριστη

Δημητριακά Ολικής Άλεσης
Το σώμα μας μετατρέπει αργά τους καλούς υδατάνθρακες των δημητριακών σε γλυκόζη, το βασικό καύσιμο του οργανισμού. Ο ιδανικός συνδυασμός είναι υδατάνθρακες με πρωτεΐνες, δηλαδή συνδυασμός δημητριακών με φρούτα και ξηρούς καρπούς μία με 2  ώρες πριν την προπόνηση. Θα τονωθείτε και θα πάρετε την ενέργεια που χρειάζεστε!

Αμύγδαλα
Οι ξηροί καρποί περιέχουν πρωτεΐνη, την οποία το σώμα χρησιμοποιεί για να χτίσει τους μυς. Επίσης τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε αργινίνη, η οποία βελτιώνει τη ροή του αίματος κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Μελέτες δείχνουν ότι καίμε περισσότερες θερμίδες όταν έχουμε καταλανώσει ξηρούς καρπούς πριν την προπόνησή μας.

Μπανάνες
Αν κάνετε προπόνηση για πάνω από μία ώρα, πρέπει να δώσετε στον οργανισμό σας την απαραίτητη ενέργεια. Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε υδατάνθρακες και άλλες θρεπτικές ουσίες, ενώ σας εφοδιάζουν με το 10% των ημερήσιων αναγκών σε κάλιο.

Γιαούρτι
Μετά από μια σκληρή προπόνηση, ο οργανισμός χρειάζεται πρωτεΐνη για την ανοικοδόμηση του μυϊκού ιστού. Ένα φλιτζάνι γιαουρτιού περιέχει περίπου 22 γραμμάρια πρωτεΐνης και αποτελεί ιδανική επιλογή!

Σοκολατούχο γάλα
Εκτός από αγαπημένο ρόφημα, το σοκολατούχο γάλα περιέχει σε ισορροπία υδατάνθρακες και πρωτεΐνες και σας βοηθά να ανακτήσετε τους μυς πιο γρήγορα. Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Ώστιν, ανακάλυψαν ότι ποδηλάτες που έπιναν σοκολατούχο γάλα μετά την προπόνηση έκαψαν περισσότερο λίπος από εκείνους που έπιναν ένα ισοτονικό ποτό για αθλητές ή ένα ποτό χωρίς θερμίδες.

Nοιάzομαι tip: Φροντίστε να βάλετε στη διατροφή σας όλα όσα χρειάζεται το σώμα σας για ενέργεια και τόνωση και αθληθείτε με αποτέλεσμα!

Για να βαθμολογήσεις πρέπει να έχεις συνδεθεί

Σου άρεσε το άρθρο; Βαθμολόγησε:

Εκτύπωση Άρθρου Tumblr