Εκτύπωση Άρθρου Tumblr

Φυσικά δυναμωτικά για να μην ξεμείνεις ποτέ από ενέργεια!

Νοιάσου για τον εαυτό σου και μην τον αφήνεις με ξεφόρτιστες… μπαταρίες! Έχουμε μερικές ιδέες και χρήσιμες συμβουλές, αλλά και φυσικά energy drinks που θα σου δώσουν την ενέργεια που χρειάζεσαι μέσα στη μέρα!

Διαλείμματα. Εάν κάνεις διαλείμματα 30 δευτερολέπτων κάθε 15 λεπτά και ένα διάλειμμα 15 λεπτών κάθε 2 ώρες, μπορείς να ανακτήσεις την ενέργειά σου εν ώρα εργασίας και να είσαι πιο αποτελεσματικός.

«Σουσάμι άνοιξε»! Μπορείς να το καταναλώνεις με πολλούς τρόπους (π.χ. κουλούρι Θεσσαλονίκης, μαζί με μέλι πάνω σε ψωμί κ.ά.) και να σου προσφέρει σημαντικά οφέλη, όπως ενέργεια και αντοχή!

Φυσικά energy drinks. Τα smoothies είναι ιδανικά κυρίως για πρωινό, καθώς δίνουν ενέργεια με φυσικό τρόπο και είναι γεμάτα αντιοξειδωτικές βιταμίνες. Είναι κατάλληλα και για κάθε φορά που θέλεις κάτι δυναμωτικό, γρήγορο και ελαφρύ, όπως  αυτά τα λίγα λεπτά που έχεις ανάμεσα στη δουλειά και στη  γυμναστική σου. Ορίστε τρία smoothies, που αφού αλέσεις όλα τα υλικά στο μπλέντερ, είναι έτοιμα να τα πιεις στο ποτήρι!

Πράσινο smoothie: 1 φλιτζάνι πορτοκαλάδα, 1 μάνγκο, 1 φλιτζάνι κομμένο μαϊντανό, 1-2 κουταλάκια μέλι. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, μια αντιοξειδωτική βιταμίνη που βοηθά στη προστασία των κυττάρων μας. 

Καρότο και μήλο: 1 μήλο μέτριο, 2 καρότα, 1/2 φλιτζάνι νερό, 1 φλιτζάνι κομμένο σπανάκι. Πλούσιο σε κάλιο και φυλλικό οξύ. Το κάλιο βοηθά στη ρύθμιση των υγρών του σώματος ενώ το φυλλικό οξύ στη καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος. 

Φράουλα-γιαούρτι: 1 φλιτζάνι γιαούρτι στραγγιστό, 1 μπανάνα, 1/2 φλιτζάνι πορτοκαλάδα, 6 φράουλες (ποσότητες για 2 ποτήρια). Πλούσιο σε πρωτεΐνη και βιταμίνη C. Ιδανικό για όσους ασκούνται ιδιαίτερα μετά την άσκηση. 

Μασαζάκι; Μετά από μια κουραστική μέρα, καλό για το σώμα σου θα ήταν να μπεις στην μπανιέρα και να κάνεις μερικές απλές κινήσεις μασάζ. Πρώτα, προσπάθησε να ζεστάνεις τον αυχένα και τα οσφυϊκά μέρη του σώματός σου, κάνοντας ήπιες μαλάξεις με σαπούνι για 30 δευτερόλεπτα. Οι συγκεκριμένες περιοχές αντιστοιχούν σε σημεία που βοηθούν να δώσεις ώθηση στην ενέργειά σου!

Νοιάzομαι tip: Φρόντισε να μην αφήνεις τον οργανισμό σου χωρίς «καύσιμα». Με μικρά γεύματα δεν θα ξεμένεις ποτέ από ενέργεια!

Για να βαθμολογήσεις πρέπει να έχεις συνδεθεί

Σου άρεσε το άρθρο; Βαθμολόγησε:

Εκτύπωση Άρθρου Tumblr