Εκτύπωση Άρθρου Tumblr

Φοιτητές! Tips για μια επιτυχημένη εξεταστική

Ακόμη κι αν μέχρι σήμερα οι βόλτες και η διασκέδαση ήταν προτεραιότητα, τώρα δίνουν τη θέση τους στο διάβασμα και σίγουρα υπάρχουν τρόποι ώστε να είναι αποδοτικό. Αν δεν έχεις βρει ακόμα τον αποδοτικότερο τρόπο, επειδή σε νοιαζόμαστε βρήκαμε μερικές εύκολες συμβουλές για να σε βοηθήσουμε να τα καταφέρεις!

1. Οργάνωση

Συνήθως ο χρόνος για να ετοιμαστείς για το κάθε μάθημα είναι λίγος, όμως μπορεί να γίνει αρκετός αν έχεις πειθαρχία και οργάνωση. Προσπάθησε να οργανώσεις το χώρο στον οποίο διαβάζεις, ώστε να απολαμβάνεις να βρίσκεσαι εκεί και να μην σε αγχώνει η ακαταστασία. Μπορείς, λοιπόν, να ξεκινήσεις αφιερώνοντας λίγο χρόνο στην καθαριότητα και το συμμάζεμα του χώρου σου ώστε, χωρίς να διασπάται η προσοχή σου, να μπορείς να συγκεντρωθείς. Η αλήθεια είναι πως χρειάζεται και αποφασιστικότητα και πειθαρχία για να μην ψάχνεις αφορμή να σταματήσεις. Για αυτό το λόγο κάνε την… καρδιά σου πέτρα και κλείσε τηλέφωνα, Facebook και λοιπά social media, για να μη χάνεις περισσότερο χρόνο! 

2. Ύπνος

Το διάβασμα θα είναι πιο παραγωγικό αν φροντίσεις να κοιμάσαι και να ξυπνάς νωρίς. Το μυαλό σου θα είναι ξεκούραστο και καθαρό το πρωί και επομένως το διάβασμα πολύ πιο αποδοτικό. Είναι επόμενο και λογικό κάποιες στιγμές να κουραστείς, όταν αυτό συμβεί  μπορείς έναν καφέ.

3.  Άθληση
Η άσκηση γεμίζει ενέργεια τον οργανισμό και αποβάλλει το στρες, ενώ την ίδια στιγμή βελτιώνει τη μνήμη και την ικανότητα εκμάθησης. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι η γυμναστική αυξάνει το μέγεθος του ιππόκαμπου, της περιοχής του εγκεφάλου που επεξεργάζεται τις νέες πληροφορίες και παίζει ρόλο στην μακροπρόθεσμη μνήμη. Αν, λοιπόν, νιώσεις κούραση ή πιάσιμο από την καρέκλα, το ιδανικό διάλλειμα είναι να βάλεις μια φόρμα και να κάνεις έναν περίπατο!

4. Διατροφή

Οι σωστές τροφές μπορούν να βοηθήσουν τη λειτουργία του εγκεφάλου και τη μνήμη και να κάνουν το διάβασμα αποδοτικότερο. Καλό θα ήταν να περιορίσεις τη ζάχαρη καθώς προσφέρει «κενές» θερμίδες, ενώ επηρεάζει απότομα τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα. Από την πλευρά σου μπορείς να ανανεώσεις τα επίπεδα γλυκόζης στον εγκέφαλο, προσφέροντας σνακ ενδιάμεσα στα γεύματα. Τα σνακ είναι καλό να αποτελούνται είτε από φρούτα (που μέσω της βιταμίνης C τονώνουν τον εγκέφαλο και μέσω του συμπλέγματος βιταμίνης Β απελευθερώνουν γλυκόζη από τους υδατάνθρακες), ανάλατους ξηρούς καρπούς (σνακ πλούσιο σε απαραίτητα λιπαρά οξέα που δρουν σαν αντιοξειδωτικά), δημητριακά ολικής άλεσης και μπάρες δημητριακών! 

Νοιάzομαι tip: Σε ό,τι θέλεις να κάνεις, καθοριστική είναι η ψυχολογία πόσο μάλλον στο διάβασμα. Εάν θέλεις να πετύχεις αποδοτικό διάβασμα με καλά αποτελέσματα, τότε προσπάθησε να το κάνεις με αγάπη και καλή διάθεση και να μην πέφτεις σε οποιαδήποτε παγίδα θα σε σπρώξει μακριά από το στόχο σου! Η αισιοδοξία ότι θα τα καταφέρεις είναι το όχημα!

Για να βαθμολογήσεις πρέπει να έχεις συνδεθεί

Σου άρεσε το άρθρο; Βαθμολόγησε:

Εκτύπωση Άρθρου Tumblr