Εκτύπωση Άρθρου Tumblr

Σχοινάκι: To δυνατό comeback στη γυμναστική

Όλοι έχουμε δοκιμάσει το σχοινάκι κάποια στιγμή στη ζωή μας. Είναι από τα παιδικά παιχνίδια που μας έχουν χαρίσει ατελείωτες ώρες ανεμελιάς και… σκληρής γυμναστικής, χωρίς όμως να το καταλαβαίνουμε τότε. Βλέπεις, μόλις 15-20 λεπτά σχοινάκι ισοδυναμούν με 3 χιλιόμετρα τρεξίματος! 

Δεν είναι παράλογο λοιπόν που το σχοινάκι κάνει δυναμικό comeback στο χώρο του fitness. Είναι οικονομικό, μπορείς να κάνεις παντού και πάνω από όλα είναι super αποτελεσματικό. Σύμφωνα με τους fitness experts, αφιερώνοντας μόλις λίγη ώρα στο σχοινάκι γυμνάζεις και δυναμώνεις τους μύες όλου του σώματος και κάνεις την ιδανική αερόβια άσκηση. Καις θερμίδες γρήγορα, βελτιώνεις τη φυσική σου κατάσταση και -κακά τα ψέματα- διασκεδάζεις με την ψυχή σου.

Το μόνο που πρέπει να προσέχεις είναι να το κάνεις σωστά. Δηλαδή, να συντονίσεις  τα χέρια και τα πόδια σου, διότι το συνεχόμενο πήδημα στο σχοινάκι, αν δεν γίνει σωστά, μπορεί να επιβαρύνει τα γόνατά σου. Αν όμως εξασκηθείς και ξεκινήσεις αργά και σταθερά, θα δεις το σώμα σου να γυμνάζεται ομοιόμορφα! Δεν είναι τυχαίο που τόσο οι αθλητές διαφόρων αθλημάτων, όσο και τα μοντέλα έχουν εντάξει το σχοινάκι στο καθημερινό τους πρόγραμμα γυμναστικής! 

Τι χρειάζεσαι λοιπόν; Θα δώσεις μια ευκαιρία στην πιο εύκολη, αποτελεσματική άσκηση που θα σε βοηθήσει να χάσεις θερμίδες και να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση; Δεν έχεις λόγο να μην το κάνεις. Νοιάσου για τον εαυτό σου και ξεκίνα μια δραστηριότητα που, εκτός από ευεξία, θα σου χαρίσει και ατελείωτες στιγμές ευχαρίστησης και γέλιου!

Νοιάzομαι tip: Ρύθμισε σωστά το σχοινάκι σου κρατώντας τις λαβές στα χέρια σου και πατώντας στο κέντρο του. Οι λαβές σε αυτή την στάση θα πρέπει να φτάνουν ακριβώς στο ύψος της κάθε μασχάλης σου.

Για να βαθμολογήσεις πρέπει να έχεις συνδεθεί

Σου άρεσε το άρθρο; Βαθμολόγησε:

Εκτύπωση Άρθρου Tumblr