Εκτύπωση Άρθρου Tumblr

Νέα χρονιά: Ώρα για αποτοξίνωση

Οι γιορτές πέρασαν και άφησαν πίσω τους γεμάτες τις μπαταρίες σου και ίσως… μερικά παραπάνω κιλάκια. Ακόμη όμως κι αν δεν πήρες βάρος, ο οργανισμός «βομβαδίστηκε» από τα γιορτινά γεύματα και τα γλυκά και τώρα είναι το κατάλληλο διάστημα για να τον βοηθήσεις να αποτοξινωθεί. Η άσκηση σίγουρα βοηθάει, ακόμη και το απλό περπάτημα, όμως, καλύτερα να ακολουθήσεις και ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης για μία εβδομάδα. 

Ορίστε μερικές ιδέες που μπορεί να σε βοηθήσουν:

-Λιγότερα αναψυκτικά και αλκοόλ, περισσότερο νερό

Το αλκοόλ συνήθως ρέει άφθονο τις ημέρες των γιορτών… Θα ήταν καλή ιδέα να επιλέξεις να το… αποχωριστείς την εβδομάδα της αποτοξίνωσης. Καλό θα ήταν να ξεχάσεις και τα αναψυκτικά και να επικεντρωθείς στο νερό. Το νερό με τις ευεργετικές του ιδιότητες για τον μεταβολισμό και την υγεία συχνά το ξεχνάμε. Την εβδομάδα που θα επιλέξεις να κάνεις την αποτοξίνωση καλό θα ήταν να μην πίνεις νερό μόνο όταν διψάς, αλλά συχνότερα. Θα μπορούσες να γεμίσεις με νερό μια μεγάλη κανάτα για να μπορείς να υπολογίζεις πόσο πίνεις μέσα στη μέρα, ενώ αν βρίσκεσαι για αρκετές ώρες εκτός σπιτιού και γραφείου, θα μπορούσες να έχεις μαζί σου ένα μεγάλο μπουκάλι 1 ή 1,5 λίτρου.

 -Πρωινό

Το πρωινό γεύμα, μην το αμελείς την εβδομάδα της αποτοξίνωσης, ενώ καλό είναι να το τρως όσο το δυνατόν πλησιέστερα στην ώρα αφύπνισης. Αυτό διότι το πρωινό γεύμα ενεργοποιεί το μεταβολισμό και αυξάνει τις ημερήσιες καύσεις, ενώ επιπλέον βοηθά στον καλύτερο έλεγχο της όρεξης και των γευμάτων καθόλη τη διάρκεια της ημέρας. Προτίμησε δημητριακά ολικής άλεσης για να σε κρατήσουν όπως τα δημητριακά Fitness .

-Φτιάξε γεύματα με 10 αποτοξινωτικές τροφές  

Για όλα γεύματα της ημέρας προσπάθησε να χρησιμοποιήσεις φρούτα και λαχανικά, όπως το αβοκάντο, που περιέχει αντιοξειδωτικά, τα cranberries , το λάχανο, τα λεμόνια που περιέχουν βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, το μπρόκολο με αντιοξειδωτικές ουσίες  και ένζυμα, το σκόρδο, τα παντζάρια, το γκρέιπφρουτ. Επιπλέον, για τα ενδιάμεσα γεύματα μπορείς να επιλέξεις ανάλατους ξηρούς καρπούς και ηλιόσπορους .

-Αφεψήματα και χυμοί για καλή λετουργία του εντέρου

Η αποβολή τοξινών και ο καθαρισμός του εντέρου είναι δύο βασικοί στόχοι της αποτοξίνωσης. Όσον αφορά σε αυτά, θα μπορούσαν να βοηθήσουν, εκτός από τα φρούτα και τις σαλάτες, αφεψήματα από βότανα, όπως το τίλιο, το τσάι του βουνού, η λουίζα και η τσουκνίδα,. Επιπρόσθετα, ο καφές, οι χυμοί και τα γαλακτοκομικά  αποτελούν καλές πηγές ενυδάτωσης. Μην ξεχνάς πως το έντερο είναι ένα από τα βασικά όργανα στη διαδικασία της απομάκρυνσης των αποβλήτων του σώματος και πρέπει να λειτουργεί τέλεια!

-Άθληση και σάουνα

Η άθληση, εκτός από την κατανάλωση θερμίδων, την ενεργοποίηση του μεταβολισμού και την ενδυνάμωση, προκαλεί εφίδρωση και αποβολή τοξινών. Το ίδιο και η σάουνα που θα ήταν καλό να τη θυμηθείς κατά την προσπάθεια αποτοξίνωσης. Είκοσι λεπτά σάουνα, τρεις φορές την εβδομάδα, θα ήταν αρκετές. Οι υγροί ατμοί προκαλούν έντονη εφίδρωση και κατά συνέπεια βοηθούν στην αποβολή των επιβλαβών χημικών ουσιών! 

Νοιάzομαι tip: Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα ενίσχυσε την αποτοξίνωσή σου  βιταμίνες (C και Ε) και ιχνοστοιχεία (μαγνήσιο, σελήνιο, ψευδάργυρος), που επιταχύνουν τη διαδικασία της αποτοξίνωσης!

Για να βαθμολογήσεις πρέπει να έχεις συνδεθεί

Σου άρεσε το άρθρο; Βαθμολόγησε:

Εκτύπωση Άρθρου Tumblr
Διάβασε επίσης: