Εκτύπωση Άρθρου Tumblr

Μικρά κόλπα για ευεξία και υγεία!

Μετά από περιόδους υπερφαγίας νοιάζεσαι να βάλεις σε δράση το πλάνο “Επαναφορά σε φόρμα» για να επανέλθεις και να νιώσεις ευεξία.

Παρακάτω θα βρεις 8 μικρά κόλπα για να το πετύχεις!

1. Ύψωσε το ανάστημά σου. Το κάψιμο των επιπλέον θερμίδων γίνεται  απλό και εύκολο αν στέκεσαι όρθια όσο πιο συχνά γίνεται. Η ορθοστασία μπορεί να ευθύνεται για έως και το 50% της ενέργειας που ξοδεύουμε καθημερινά. Μείνε για λίγο όρθια στο γραφείο, στα μέσα μαζικής μεταφοράς ή ενώ μιλάς στο τηλέφωνο.

2. Φάε πράσινα. Μπορείς να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα και την πρόσληψη θρεπτικών ουσιών, αυξάνοντας την κατανάλωση των πράσινων λαχανικών και ιδιαίτερα το λάχανο και το σπανάκι. Έχουν λίγες θερμίδες που το σώμα σου τις καίει κατά τη διάρκεια της πέψης.

3. Έλεγξε τις μερίδες που καταναλώνεις. Τα μικρότερα πιάτα -ένα παλιό και απλό όπλο απώλειας βάρους - μπορεί να σε βοηθήσουν να αισθάνθεις “οπτικά” ικανοποίηση και κορεσμό με λιγότερο φαγητό. Χρησιμοποιήσε πιάτα σαλάτας αντί φαγητού και μπολ δημητριακών αντί μπολ σαλάτας.

4. Έξυπνο snacking. Κάνε καθημερινή σου συνήθεια το "σνακ έκτακτης ανάγκης", όπως μικρές μερίδες από ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα, μαύρη σοκολάτα Nestlé Dessert, ή μπάρα δημητριακών Fitness στην τσάντα σου. Έτσι, θα ξέρεις ακριβώς πόσο αλλά και τι τρως όλη την ημέρα.

5. Ικανοποίησε τις λιγούρες για γλυκό. Όταν νιώθεις ανάγκη για επιδόρπιο διάλεξε γλυκά χωρίς πολλές θερμίδες, αλλά πλούσια σε γεύση. Ένα μικρό παγωτό Boss mini, ένα γιαούρτι με μερικά smarties, ένα κομμάτι σοκολάτα Nesquik ή Crunch είναι ότι πρέπει!

6. Κοινωνική άσκηση. O Οργανισμός Υγείας του Καναδά συνιστά 30-60 λεπτά σωματικής δραστηριότητας τη ημέρα, χωρίς απαραίτητα να πας στο γυμναστήριο. Επίλεξε εναλλακτικές δραστηριότητες όπως, πεζοπορία, κολύμπι ή ακόμα και χορό με τους φίλους σου, ανάλογα την εποχή.

7. Να πίνεις συχνά, πολλά υγρά. Μπορεί συχνά να μπερδεύεις την αφυδάτωση με την πείνα. Κρατώντας το σώμα σου ενυδατωμένο με τουλάχιστον δύο λίτρα υγρών την ημέρα, θα περιορίσεις την επιθυμία για τσιμπολόγημα. Το νερό είναι η καλύτερη επιλογή. Δοκιμάσε φυσικό μεταλλικό ΚΟΡΠΗ , Vittel ή και ανθρακούχο Perrier με λεμόνι ή lime.

Νοιάzομαι tip: Κάνε θετικές σκέψεις. Αυτό θα κάνει την διαφορά στη σωματική αλλά και στη ψυχική σου υγεία. 

Για να βαθμολογήσεις πρέπει να έχεις συνδεθεί

Σου άρεσε το άρθρο; Βαθμολόγησε:

Εκτύπωση Άρθρου Tumblr