Εκτύπωση Άρθρου Tumblr

Η εναλλακτική μετακίνηση ωφελεί σοβαρά την υγεία

Πότε ήταν η τελευταία φορά που χρησιμοποίησες το ποδήλατό σου; Όταν ήμασταν παιδιά, ήταν το μοναδικό μέσο μετακίνησης που είχαμε στη διάθεσή μας, ο τρόπος για να φτάσουμε όσο πιο μακριά μπορούσαμε και να ανακαλύψουμε τον κόσμο. Τα χρόνια πέρασαν, οι υποχρεώσεις αυξήθηκαν και φυσικά… ο τρόπος που μετακινούμαστε άλλαξε έχοντας το αυτοκίνητο ως το βασικό μέσο που χρησιμοποιεί ο περισσότερος κόσμος για τις μετακινήσεις του. Παρόλα αυτά, μάλλον είναι η λιγότερο «υγιεινή» επιλογή που θα μπορούσες να κάνεις. Αν νοιάζεσαι, διάβασε παρακάτω τι έδειξε μια σχετική έρευνα.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με μία ιαπωνική επιστημονική έρευνα που παρουσιάσθηκε σε αμερικανικό καρδιολογικό συνέδριο, αν θέλεις να βελτιώσεις την υγεία σου καλό θα ήταν να αφήσεις το αυτοκίνητο στο σπίτι και να πας στη δουλειά, χρησιμοποιώντας τα μέσα μαζικής μεταφοράς. 

Η εν λόγω μελέτη εξέτασε τον τρόπο που επέλεξαν περίπου 6.000 ενήλικες με μέσο όρο ηλικίας 50 ετών να μετακινηθούν στην πόλη σε σχέση με την κατάσταση της υγείας τους. Από τα αποτελέσματα  προκύπτει ότι περισσότερες γυναίκες χρησιμοποιούν τα δημόσια μεταφοράς, ενώ οι άνδρες προτιμούν το αυτοκίνητό τους.

Επιπλέον, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, όσοι επέλεγαν το μετρό ή το λεωφορείο ήταν κατά μέσο όρο 44% λιγότερο υπέρβαροι, είχαν 27% μικρότερη πιθανότητα να εμφανίσουν υψηλή αρτηριακή πίεση και 34% μικρότερη πιθανότητα να έχουν διαβήτη.

Εντυπωσιακό είναι όμως και το γεγονός ότι οι άνθρωποι που επέλεγαν τα μέσα μαζικής μεταφοράς είχαν καλύτερους δείκτες υγείας ακόμη και από αυτούς που πήγαιναν στη δουλειά τους με το ποδήλατο ή με τα πόδια!

Από τα παραπάνω φαίνεται ξεκάθαρα πώς ο τρόπος μετακίνησης στη δουλειά σχετίζεται άμεσα με την κατάσταση της υγείας και το σωματικό βάρος ενός ενήλικα, για αυτό αν νοιάζεσαι και θέλεις να ενισχύσεις τον οργανισμό σου, καλό θα ήταν να αφήσεις για λίγο το αυτοκίνητό σου στο γκαράζ. 

Με την πρωινή γυμναστική ενισχύεις τον οργανισμό σου! Πάρε το ποδήλατο σου ή πρότεινε σε κάποιον συνάδελφο που μένετε κοντά να πάτε με τα πόδια  στο γραφείο. Όσο πιο μεγάλη η απόσταση, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το όφελος για το σώμα σου! Με αυτόν τον τρόπο, θα ξεκινήσεις δυναμικά τη μέρα σου, θα βελτιώσεις τη διάθεσή σου και θα μειώσεις σημαντικά το άγχος και το στρες. Η ήπια γυμναστική είναι ο καλύτερος τρόπος για να αρχίσεις το πρωινό σου και να αποκτήσεις την πνευματική διαύγεια που χρειάζεσαι για να ανταποκριθείς στις υποχρεώσεις σου!

Αν η δουλειά σου είναι πολύ μακριά και δεν έχεις άλλο τρόπο να φτάσεις παρά μόνο το αυτοκίνητο,  μπορείς να δοκιμάσεις να παρκάρεις λίγο πιο μακριά και να περπατήσεις μέχρι το γραφείο. Στη συνέχεια επέλεξε τις σκάλες ή πήγαινε για ψώνια με το ποδήλατο!

Νοιάzομαι tip: Υιοθετώντας ισορροπημένη διατροφή νοιάζεσαι για την υγεία σου, όμως για να νιώσεις ευεξία σε κάθε σου κύτταρο, ψάξε τρόπους άσκησης που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά σου! Προσπάθησε να βρεις εναλλακτικούς τρόπους για να κινείσαι μέσα στην πόλη, ωφελώντας το σώμα σου. 

Για να βαθμολογήσεις πρέπει να έχεις συνδεθεί

Σου άρεσε το άρθρο; Βαθμολόγησε:

Εκτύπωση Άρθρου Tumblr